Inteligentny Śmieciarz WMI - Twoje śmieci jeszcze nigdy nie były tak inteligentnie wynoszone. Jeśli myślałeś, że twoje życie jest śmieciem, to się mylisz, nasz inteligentny śmieciarz dawno by je wyniósł
Go to file
2019-03-20 23:33:22 +01:00
images Merge branch 'master' of https://git.wmi.amu.edu.pl/s440556/SZI2019SmieciarzWmi 2019-03-20 11:20:18 +01:00
sprites Poprawiono kod + oskryptowano poruszanie sie smieciarza 2019-03-20 22:36:40 +01:00
.gitignore added garbage collector 2019-03-20 11:20:10 +01:00
config.py Dodano podzial projektu na pliki + plik configuracyjnu 2019-03-20 23:33:22 +01:00
game.py Dodano podzial projektu na pliki + plik configuracyjnu 2019-03-20 23:33:22 +01:00
README.md Update 'README.md' 2019-03-19 18:13:00 +00:00
requirements.txt Dodano sprawdzenie, czy pole na domek jest typu Grass 2019-03-19 17:21:54 +01:00
to_do.txt Displaying landfields + generating thrashes 2019-03-19 19:11:25 +01:00
utils.py Dodano podzial projektu na pliki + plik configuracyjnu 2019-03-20 23:33:22 +01:00

Smieciarka WMI

Lekki notateczki

Modele: Smieciarka: - Zbiera smieci - posiada liste smieci (pojemnosc), - zbiera smieci, - segreguje smieci, - porusza sie, - wyrzuca smieci Smiec: - Ma swoj typ - Moze byc zebrany Dom: - Produkuje smieci roznych typow - Liczba ludzi (produkuje smieci w zalezonsci od populacji) Smietnik: - Ma swoj typ - {{ LICZNIK ? }}

Mapa: Blok: - Dom - Droga - Smietnik Rozmiar: Moze byc skalowalna Opis: - Kwadrat o boku X na ktorym ukladamy obiekty - Obiektow innych niz droga moze byc x-1

Smieciarz ma sie nauczyc jezdzic po mapie i prawidolowo wywozic rozne typy smieci

=================

Uruchamianie

Aby uruchomić grę należy podać do skryptu argument home-count, który ustala liczbę domków do wyrenderowania na mapie:

    game.py --home-count=<amount>