This commit is contained in:
Adam Osiowy 2020-04-07 22:04:52 +02:00
commit 3fed82ed40

View File

@ -38,3 +38,28 @@ przechowywanie wiedzy o danym obiekcie np.: obiekt śmieciarka przechowuje infor
## 2. Struktura katalogów: ## 2. Struktura katalogów:
![katalogi](resources/screenShots/strukturaKatalogu.png) ![katalogi](resources/screenShots/strukturaKatalogu.png)
**Resources**:
- _plansza_ - folder zawierający zdjęcia niezbędne do generowania planszy - domy, jezioro, pojemniki, wysypisko,
- _śmieci_ - zawiera podfoldery z klaysifkacją zdjęć śmieci,
- _śmieci w kontenerach_ - folder, który będzie zawierał posegregowane już smieci
**Pliki**:
**[game.py](game.py)** - plik zawierający całą funkcjonalność projektu:
- główna pętla programu,
- tworzenie planszy,
- tworzenie i usytuowanie obiektów z katalogu [modeli](modele.py),
- generowanie tekstowej interpretacji zebranej wiedzy
**[main.py](main.py)** - klasa odpowiedzialna za uruchomienie programu
**[modele.py](modele.py)** - zawiera klasy aplikacji
**[requirements.txt](requirements.txt)** - posiada biblioteki niezbędne do uruchomienia programu, które instalujemy za pomocą poniższego polecenia:
```
pip install -r requirements.txt
```