odswiezanie ekranu tick(7)
This commit is contained in:
parent
122ef37fa7
commit
6ffb347dc6
2
game.py
2
game.py
@ -159,6 +159,7 @@ all_sprites_list.add(kontener_plastik, kontener_metal, kontener_organiczne, kont
|
||||
def game():
|
||||
# Petla az uzytkownik zamknie program
|
||||
done = False
|
||||
clock = pygame.time.Clock()
|
||||
|
||||
# -------- Glowna petla programu -----------
|
||||
while not done:
|
||||
@ -187,6 +188,7 @@ def game():
|
||||
smieciarka.w_dol()
|
||||
|
||||
smieciarka.rand_move()
|
||||
clock.tick(7)
|
||||
pygame.quit()
|
||||
|
||||
|
||||
|
16
modele.py
16
modele.py
@ -64,8 +64,8 @@ class Smieciarka(pygame.sprite.Sprite):
|
||||
'resources/plansza/smieciarka.png')
|
||||
self.ruch = 1
|
||||
|
||||
for i in range((WIDTH + MARGIN) // 1):
|
||||
self.rect.x -= 1
|
||||
for i in range((WIDTH + MARGIN) // 5):
|
||||
self.rect.x -= 5
|
||||
self.obraz.blit(self.image, (self.rect.x, self.rect.y))
|
||||
game.rysowaniePlanszy()
|
||||
|
||||
@ -83,8 +83,8 @@ class Smieciarka(pygame.sprite.Sprite):
|
||||
self.image = pygame.transform.flip(self.image, True, False)
|
||||
self.ruch = 2
|
||||
|
||||
for i in range((WIDTH + MARGIN) // 1):
|
||||
self.rect.x += 1
|
||||
for i in range((WIDTH + MARGIN) // 5):
|
||||
self.rect.x += 5
|
||||
self.obraz.blit(self.image, (self.rect.x, self.rect.y))
|
||||
game.rysowaniePlanszy()
|
||||
|
||||
@ -99,8 +99,8 @@ class Smieciarka(pygame.sprite.Sprite):
|
||||
self.wspolrzedne_odwiedzonych_domow.append([self.x, self.y - 1])
|
||||
self.zwiekszIloscOdwiedzonychDomow()
|
||||
|
||||
for i in range((WIDTH + MARGIN) // 1):
|
||||
self.rect.y -= 1
|
||||
for i in range((WIDTH + MARGIN) // 5):
|
||||
self.rect.y -= 5
|
||||
self.obraz.blit(self.image, (self.rect.x, self.rect.y))
|
||||
game.rysowaniePlanszy()
|
||||
|
||||
@ -115,8 +115,8 @@ class Smieciarka(pygame.sprite.Sprite):
|
||||
self.wspolrzedne_odwiedzonych_domow.append([self.x, self.y + 1])
|
||||
self.zwiekszIloscOdwiedzonychDomow()
|
||||
|
||||
for i in range((WIDTH + MARGIN) // 1):
|
||||
self.rect.y += 1
|
||||
for i in range((WIDTH + MARGIN) // 5):
|
||||
self.rect.y += 5
|
||||
self.obraz.blit(self.image, (self.rect.x, self.rect.y))
|
||||
game.rysowaniePlanszy()
|
||||
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user