poprawa komentarzy
This commit is contained in:
parent
e4e73cfa24
commit
863c124adb
26
game.py
26
game.py
@ -1,6 +1,3 @@
|
||||
# TODO: okienko z informacjami
|
||||
|
||||
|
||||
import pygame
|
||||
import modele
|
||||
import numpy as np
|
||||
@ -100,9 +97,9 @@ for d in domy_lista.sprites():
|
||||
d.dodajSmiec(smiec)
|
||||
smieci_lista.remove(smiec)
|
||||
|
||||
########## TEST DODAWANIA SMIECI Z DOMU[0] DO FOLDERU KONTENERA ZE SZKLEM
|
||||
for u in domy_lista.sprites()[0].smieci:
|
||||
kontener_szklo.dodajSmiec(u)
|
||||
########## TEST DODAWANIA SMIECI Z POJEDYNCZEGO DOMU DO FOLDERU KONTENERA ZE SZKLEM
|
||||
# for u in domy_lista.sprites()[0].smieci:
|
||||
# kontener_szklo.dodajSmiec(u)
|
||||
|
||||
# ustawienie wysypiska, rozmiar wysypiska 5x5
|
||||
for i in range(5):
|
||||
@ -116,19 +113,16 @@ all_sprites_list.add(kontener_plastik, kontener_metal, kontener_organiczne, kont
|
||||
def game():
|
||||
pygame.init()
|
||||
|
||||
# Set the HEIGHT and WIDTH of the screen
|
||||
obraz = pygame.display.set_mode(WINDOW_SIZE)
|
||||
|
||||
# Set title of screen
|
||||
# Tytul okienka
|
||||
pygame.display.set_caption("Inteligentna śmieciarka")
|
||||
|
||||
# Loop until the user clicks the close button.
|
||||
# Petla az uzytkownik zamknie program
|
||||
done = False
|
||||
|
||||
# Used to manage how fast the screen updates
|
||||
clock = pygame.time.Clock()
|
||||
|
||||
# -------- Main Program Loop -----------
|
||||
# -------- Glowna petla programu -----------
|
||||
while not done:
|
||||
|
||||
# obsluga zdarzen typu nacisniecie klawisza lub przycisku myszy
|
||||
@ -136,10 +130,10 @@ def game():
|
||||
if event.type == pygame.QUIT: # If user clicked close
|
||||
done = True # Flag that we are done so we exit this loop
|
||||
elif event.type == pygame.MOUSEBUTTONDOWN:
|
||||
# User clicks the mouse. Get the position
|
||||
# Zapisywanie pozycji myszki po kliknieciu
|
||||
pozycja_myszki = pygame.mouse.get_pos()
|
||||
|
||||
# Change the x/y screen coordinates to grid coordinates
|
||||
# Zamiana pozycji na konkretne koordy
|
||||
kolumna = pozycja_myszki[0] // (WIDTH + MARGIN)
|
||||
wiersz = pozycja_myszki[1] // (HEIGHT + MARGIN)
|
||||
|
||||
@ -157,7 +151,7 @@ def game():
|
||||
if event.key == pygame.K_DOWN:
|
||||
smieciarka.w_dol()
|
||||
|
||||
# Limit to 60 frames per second
|
||||
# Odswiezanie 5 klatek na sekunde
|
||||
clock.tick(5)
|
||||
|
||||
# czarny kolor w tle
|
||||
@ -184,6 +178,6 @@ def game():
|
||||
plansza[7, 11].setJestPrzeszkoda(True)
|
||||
all_sprites_list.draw(obraz)
|
||||
smieciarka.rand_move()
|
||||
# Go ahead and update the screen with what we've drawn.
|
||||
|
||||
pygame.display.flip()
|
||||
pygame.quit()
|
||||
|
@ -1,16 +1,14 @@
|
||||
import pygame
|
||||
import game
|
||||
import random
|
||||
import numpy as np
|
||||
import random
|
||||
import os
|
||||
import shutil
|
||||
|
||||
# This sets the WIDTH and HEIGHT of each grid location
|
||||
# wysokosc i szerokosc kazdej kratki
|
||||
WIDTH = 60
|
||||
HEIGHT = 60
|
||||
|
||||
# This sets the margin between each cell
|
||||
# margines pomiedzy kratkami
|
||||
MARGIN = 5
|
||||
|
||||
# kolory
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user