poprawa w kodzie generowania domow

This commit is contained in:
s444349 2020-04-06 02:20:54 +02:00
parent 3ef81a7f8e
commit e4e73cfa24
2 changed files with 3 additions and 3 deletions

View File

@ -163,7 +163,7 @@ def game():
# czarny kolor w tle
obraz.fill(BLACK)
# rysowanie planszy #
# rysowanie planszy
for i in range(ILOSC_WIERSZY):
for j in range(ILOSC_KOLUMN):
pygame.draw.rect(obraz,

View File

@ -192,10 +192,10 @@ def generujWspolrzedneDomow(ilosc_domow):
wspolrzedne_domu.append(x)
wspolrzedne_domu.append(y)
if wspolrzedne_domu[0] >= 6 and wspolrzedne_domu[0] <= 7 and wspolrzedne_domu[1] >= 10 and wspolrzedne_domu[1] <= 11:
if 6 <= wspolrzedne_domu[0] <= 7 and 10 <= wspolrzedne_domu[1] <= 11:
continue
if wspolrzedne_domu not in wspolrzedne_domow:
wspolrzedne_domow.append(wspolrzedne_domu)
r = r + 1
r += 1
return wspolrzedne_domow