poprawa komentarzy
This commit is contained in:
parent
e4e73cfa24
commit
863c124adb
26
game.py
26
game.py
@ -1,6 +1,3 @@
|
|||||||
# TODO: okienko z informacjami
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
import pygame
|
import pygame
|
||||||
import modele
|
import modele
|
||||||
import numpy as np
|
import numpy as np
|
||||||
@ -100,9 +97,9 @@ for d in domy_lista.sprites():
|
|||||||
d.dodajSmiec(smiec)
|
d.dodajSmiec(smiec)
|
||||||
smieci_lista.remove(smiec)
|
smieci_lista.remove(smiec)
|
||||||
|
|
||||||
########## TEST DODAWANIA SMIECI Z DOMU[0] DO FOLDERU KONTENERA ZE SZKLEM
|
########## TEST DODAWANIA SMIECI Z POJEDYNCZEGO DOMU DO FOLDERU KONTENERA ZE SZKLEM
|
||||||
for u in domy_lista.sprites()[0].smieci:
|
# for u in domy_lista.sprites()[0].smieci:
|
||||||
kontener_szklo.dodajSmiec(u)
|
# kontener_szklo.dodajSmiec(u)
|
||||||
|
|
||||||
# ustawienie wysypiska, rozmiar wysypiska 5x5
|
# ustawienie wysypiska, rozmiar wysypiska 5x5
|
||||||
for i in range(5):
|
for i in range(5):
|
||||||
@ -116,19 +113,16 @@ all_sprites_list.add(kontener_plastik, kontener_metal, kontener_organiczne, kont
|
|||||||
def game():
|
def game():
|
||||||
pygame.init()
|
pygame.init()
|
||||||
|
|
||||||
# Set the HEIGHT and WIDTH of the screen
|
|
||||||
obraz = pygame.display.set_mode(WINDOW_SIZE)
|
obraz = pygame.display.set_mode(WINDOW_SIZE)
|
||||||
|
|
||||||
# Set title of screen
|
# Tytul okienka
|
||||||
pygame.display.set_caption("Inteligentna śmieciarka")
|
pygame.display.set_caption("Inteligentna śmieciarka")
|
||||||
|
|
||||||
# Loop until the user clicks the close button.
|
# Petla az uzytkownik zamknie program
|
||||||
done = False
|
done = False
|
||||||
|
|
||||||
# Used to manage how fast the screen updates
|
|
||||||
clock = pygame.time.Clock()
|
clock = pygame.time.Clock()
|
||||||
|
|
||||||
# -------- Main Program Loop -----------
|
# -------- Glowna petla programu -----------
|
||||||
while not done:
|
while not done:
|
||||||
|
|
||||||
# obsluga zdarzen typu nacisniecie klawisza lub przycisku myszy
|
# obsluga zdarzen typu nacisniecie klawisza lub przycisku myszy
|
||||||
@ -136,10 +130,10 @@ def game():
|
|||||||
if event.type == pygame.QUIT: # If user clicked close
|
if event.type == pygame.QUIT: # If user clicked close
|
||||||
done = True # Flag that we are done so we exit this loop
|
done = True # Flag that we are done so we exit this loop
|
||||||
elif event.type == pygame.MOUSEBUTTONDOWN:
|
elif event.type == pygame.MOUSEBUTTONDOWN:
|
||||||
# User clicks the mouse. Get the position
|
# Zapisywanie pozycji myszki po kliknieciu
|
||||||
pozycja_myszki = pygame.mouse.get_pos()
|
pozycja_myszki = pygame.mouse.get_pos()
|
||||||
|
|
||||||
# Change the x/y screen coordinates to grid coordinates
|
# Zamiana pozycji na konkretne koordy
|
||||||
kolumna = pozycja_myszki[0] // (WIDTH + MARGIN)
|
kolumna = pozycja_myszki[0] // (WIDTH + MARGIN)
|
||||||
wiersz = pozycja_myszki[1] // (HEIGHT + MARGIN)
|
wiersz = pozycja_myszki[1] // (HEIGHT + MARGIN)
|
||||||
|
|
||||||
@ -157,7 +151,7 @@ def game():
|
|||||||
if event.key == pygame.K_DOWN:
|
if event.key == pygame.K_DOWN:
|
||||||
smieciarka.w_dol()
|
smieciarka.w_dol()
|
||||||
|
|
||||||
# Limit to 60 frames per second
|
# Odswiezanie 5 klatek na sekunde
|
||||||
clock.tick(5)
|
clock.tick(5)
|
||||||
|
|
||||||
# czarny kolor w tle
|
# czarny kolor w tle
|
||||||
@ -184,6 +178,6 @@ def game():
|
|||||||
plansza[7, 11].setJestPrzeszkoda(True)
|
plansza[7, 11].setJestPrzeszkoda(True)
|
||||||
all_sprites_list.draw(obraz)
|
all_sprites_list.draw(obraz)
|
||||||
smieciarka.rand_move()
|
smieciarka.rand_move()
|
||||||
# Go ahead and update the screen with what we've drawn.
|
|
||||||
pygame.display.flip()
|
pygame.display.flip()
|
||||||
pygame.quit()
|
pygame.quit()
|
||||||
|
@ -1,16 +1,14 @@
|
|||||||
import pygame
|
import pygame
|
||||||
import game
|
import game
|
||||||
import random
|
import random
|
||||||
import numpy as np
|
|
||||||
import random
|
|
||||||
import os
|
import os
|
||||||
import shutil
|
import shutil
|
||||||
|
|
||||||
# This sets the WIDTH and HEIGHT of each grid location
|
# wysokosc i szerokosc kazdej kratki
|
||||||
WIDTH = 60
|
WIDTH = 60
|
||||||
HEIGHT = 60
|
HEIGHT = 60
|
||||||
|
|
||||||
# This sets the margin between each cell
|
# margines pomiedzy kratkami
|
||||||
MARGIN = 5
|
MARGIN = 5
|
||||||
|
|
||||||
# kolory
|
# kolory
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user