poprawa w kodzie generowania domow
This commit is contained in:
parent
3ef81a7f8e
commit
e4e73cfa24
2
game.py
2
game.py
@ -163,7 +163,7 @@ def game():
|
||||
# czarny kolor w tle
|
||||
obraz.fill(BLACK)
|
||||
|
||||
# rysowanie planszy #
|
||||
# rysowanie planszy
|
||||
for i in range(ILOSC_WIERSZY):
|
||||
for j in range(ILOSC_KOLUMN):
|
||||
pygame.draw.rect(obraz,
|
||||
|
@ -192,10 +192,10 @@ def generujWspolrzedneDomow(ilosc_domow):
|
||||
wspolrzedne_domu.append(x)
|
||||
wspolrzedne_domu.append(y)
|
||||
|
||||
if wspolrzedne_domu[0] >= 6 and wspolrzedne_domu[0] <= 7 and wspolrzedne_domu[1] >= 10 and wspolrzedne_domu[1] <= 11:
|
||||
if 6 <= wspolrzedne_domu[0] <= 7 and 10 <= wspolrzedne_domu[1] <= 11:
|
||||
continue
|
||||
|
||||
if wspolrzedne_domu not in wspolrzedne_domow:
|
||||
wspolrzedne_domow.append(wspolrzedne_domu)
|
||||
r = r + 1
|
||||
r += 1
|
||||
return wspolrzedne_domow
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user