APO_Restaurant/use-case-2.md
2020-12-01 22:07:55 +01:00

2.0 KiB

Use Case 2: Kucharz skończył zamówienie

Aktor podstawowy: Kucharz

Główni odbiorcy i oczekiwania względem systemu:

  • Kucharz: Wygodny i intuicyjny sposób zmiany stanu zamówień

Warunki wstępne:

Zamówienie, które kucharz zakończył miało status "W trakcie realizacji"

Warunki końcowe:

Zamówienie ma ustawiony status "Ukończone"

Scenariusz główny (ścieżka podstawowa):

  1. Kucharz zmienia status zamówienia, które jest w stanie "W trakcie realizacji" na status "Ukończone"
  2. System odpowiednio zmieni status zamówienia, z “W trakcie realizacji” na “Ukończone”

Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):

*a. System ulega awari

  1. Kucharz resetuje system

  2. System ponownie wczytuje zamówienia, ich statusy i je wyświetla 2a. System nie mógł wczytać części lub żadnego zamówienia

    1. System wyświetla kucharzowi informację o błędzie
    2. System wyświetla zamówienia, które udało mu się wczytać

*1a. Kucharz zmienia status nie tego zamówienia, które rzeczywiście ukończył

  1. Kucharz wybiera opcję "cofnij"
  2. System odpowiednio zmieni status ostatniego modyfikowanego zamówienia na status poprzedni
  3. Kucharz wybiera prawidłowe zamówienie, aby status wybranego zadania zmienił się z “W trakcie realizacji” na “Ukończone”
  4. System odpowiednio zmieni status prawidłowego zamówienia z “W trakcie realizacji” na “Ukończone”

Wymagania specjalne:

  • Wodoodporny ekran dotykowy, tekst musi być widoczny z odległości 1 metra

Wymagania technologiczne oraz ograniczenia na wprowadzane dane:

Kwestie otwarte:

  • Przypisywanie realizowanych zamówień pod konkretnych kucharzy