DSZI_Survival/doc/src/entities.rst

69 lines
1.0 KiB
ReStructuredText
Raw Normal View History

2020-05-14 14:40:53 +02:00
Entities
========
2020-05-14 15:20:37 +02:00
Entity
******
Klasa bazowa wszystkich dynamicznych obiektów w projekcie.
2020-05-14 14:40:53 +02:00
.. automodule:: Entity
2020-05-14 15:35:41 +02:00
:special-members: __init__
2020-05-14 14:40:53 +02:00
:members:
:undoc-members:
2020-05-14 15:20:37 +02:00
Player
******
Klasa reprezentująca gracza.
2020-05-14 14:40:53 +02:00
.. automodule:: Player
2020-05-14 15:35:41 +02:00
:special-members: __init__
2020-05-14 14:40:53 +02:00
:members:
:undoc-members:
:show-inheritance:
2020-05-14 15:20:37 +02:00
Interactable
************
Reprezentuje wszystkie obiekty, z którymi możliwa jest interakcja.
2020-05-14 14:40:53 +02:00
.. automodule:: Interactable
2020-05-14 15:35:41 +02:00
:special-members: __init__
2020-05-14 14:40:53 +02:00
:members:
:undoc-members:
:show-inheritance:
2020-05-14 15:20:37 +02:00
Pickupable
**********
Te obiekty znikają po interakcji.
2020-05-14 14:40:53 +02:00
.. automodule:: Pickupable
2020-05-14 15:35:41 +02:00
:special-members: __init__
2020-05-14 14:40:53 +02:00
:members:
:show-inheritance:
:undoc-members:
2020-05-14 15:20:37 +02:00
Pomocnicze klasy
****************
Statistics
##########
Obiekt reprezentujący statystyki.
2020-05-14 14:40:53 +02:00
.. automodule:: Statistics
2020-05-14 15:35:41 +02:00
:special-members: __init__
2020-05-14 14:40:53 +02:00
:members:
:undoc-members:
:show-inheritance:
2020-05-14 15:20:37 +02:00
Enums
#####
Moduł zawierający przydatne enumeracje.
2020-05-14 14:40:53 +02:00
.. automodule:: Enums
:undoc-members:
:members: