DSZI_Survival/doc/src/entities.rst

69 lines
1.0 KiB
ReStructuredText

Entities
========
Entity
******
Klasa bazowa wszystkich dynamicznych obiektów w projekcie.
.. automodule:: Entity
:special-members: __init__
:members:
:undoc-members:
Player
******
Klasa reprezentująca gracza.
.. automodule:: Player
:special-members: __init__
:members:
:undoc-members:
:show-inheritance:
Interactable
************
Reprezentuje wszystkie obiekty, z którymi możliwa jest interakcja.
.. automodule:: Interactable
:special-members: __init__
:members:
:undoc-members:
:show-inheritance:
Pickupable
**********
Te obiekty znikają po interakcji.
.. automodule:: Pickupable
:special-members: __init__
:members:
:show-inheritance:
:undoc-members:
Pomocnicze klasy
****************
Statistics
##########
Obiekt reprezentujący statystyki.
.. automodule:: Statistics
:special-members: __init__
:members:
:undoc-members:
:show-inheritance:
Enums
#####
Moduł zawierający przydatne enumeracje.
.. automodule:: Enums
:undoc-members:
:members: