Zaktualizuj 'environment.md'

This commit is contained in:
Mateusz Tylka 2020-04-06 10:46:17 +00:00
parent 80128684ae
commit 134d09247e

View File

@ -5,7 +5,7 @@
## Koncepcja
* *Środowiskiem naszego agenta jest bezludna wyspa*
* *Celem naszego agenta jest przetrwanie*
* *Celem naszego agenta jest przetrwanie jak najdłużej*
* *Na wyspie znajdują się różnorodne elementy, które pomagają lub przeszkadzają przetrwać*
* *Agent ma zasoby, które musi uzupełniać aby przeżyć, np. głód*
* *Agent porusza się w środowisku 20x20*
@ -28,8 +28,9 @@ klasa realizacyjna, w niej wywoływane są wszystkie inne główne obiekty, obs
* [Statistics.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/entities/Statistics.py) - reprezentuje zasoby agenta, które odpowiednio zwiększają się, lub zmniejszają po interakcji z jakimś elementem.
## Reprezentacja wiedzy
*Wiedzą w naszym projekcie są statystyki agenta, które mowią o tym w jakim stanie toczy się proces przetrwania.
Posiadamy również konsolę, która wypisuje wartości statystyk na ekranie.*
*Wiedzą w naszym projekcie są statystyki agenta, które mowią o tym w jakim stanie toczy się proces przetrwania.*
*Posiadamy również konsolę, która wypisuje różnorodne zdarzenia i ich skutki, na przykład gry agent coś podniesie.
W konsoli znajduję się również Timer, który pozwala nam ustalić ile czasu udało się agentowi przetrwać.*
![screenshot](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/master/data/images/adventure.png)
## Uruchomienie projektu