Correct Reprezentacja Wiedzy and make Poradnik

This commit is contained in:
Wirus 2020-04-06 13:14:06 +02:00
parent 134d09247e
commit c09a67dc2f

View File

@ -28,10 +28,22 @@ klasa realizacyjna, w niej wywoływane są wszystkie inne główne obiekty, obs
* [Statistics.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/entities/Statistics.py) - reprezentuje zasoby agenta, które odpowiednio zwiększają się, lub zmniejszają po interakcji z jakimś elementem. * [Statistics.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/entities/Statistics.py) - reprezentuje zasoby agenta, które odpowiednio zwiększają się, lub zmniejszają po interakcji z jakimś elementem.
## Reprezentacja wiedzy ## Reprezentacja wiedzy
*Wiedzą w naszym projekcie są statystyki agenta, które mowią o tym w jakim stanie toczy się proces przetrwania.* *Wiedzą w naszym projekcie są statystyki agenta, które mowią o tym w jakim stanie toczy się proces przetrwania oraz czas jaki udało się przetrwać.
*Posiadamy również konsolę, która wypisuje różnorodne zdarzenia i ich skutki, na przykład gry agent coś podniesie. Statystyki agenta można zmieniać poprzez interakcję z objektami **entities**, dla przykładu wypicie czystej wody zaspokoi
nasze pragnienie, a zjedzenie królika nasz głód, możemy również odpocząć przy ognisku.*
*Posiadamy również konsolę, która wypisuje różnorodne zdarzenia i ich skutki, na przykład gry agent coś podniesie.
W konsoli znajduję się również Timer, który pozwala nam ustalić ile czasu udało się agentowi przetrwać.* W konsoli znajduję się również Timer, który pozwala nam ustalić ile czasu udało się agentowi przetrwać.*
![screenshot](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/master/data/images/adventure.png) ![screenshot](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/master/data/images/adventure.png)
### Statystyki
**Health points:** *Punkty życia agenta, gdy pasek spadnie do zera agent umiera.*
**Hunger:** *Głód agenta, gdy pasek podniesie się do wartości 100, agent umiera.*
**Stamina:** *Energia agenta, gdy pasek spadnie do zera agent nie może się poruszać.*
**Thirst:** *Pragnienie agenta, gdy pasek osiągnie maksimum (wartość 100), agent umiera.*
## Uruchomienie projektu ## Uruchomienie projektu
**Wystarczy uruchomić plik:** [Run.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/Run.py) **Wystarczy uruchomić plik:** [Run.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/Run.py)
## Poradnik
*Podejdź odpowiednio odwrócony do czystej wody i kliknij **SPACE** aby zaspokoić swoje **pragnienie**!
Króliki i różnorodne rośliny zapewnią Tobie **pożywienie**! Odpocznij co jakiś czas w swoim domku przy
**ognisku**, aby sprawnie **funkcjonować**! Uważaj na Siebie, **życie** wśród dziczy, bywa brutalne.*