correct newline in environment.md
This commit is contained in:
parent
3f07785fbc
commit
d2f95c7bcc
@ -7,7 +7,7 @@
|
||||
* *Celem naszego agenta jest przetrwanie*
|
||||
* *Na wyspie znajdują się różnorodne elementy, które pomagają lub przeszkadzają przetrwać*
|
||||
* *Agent ma zasoby, które musi uzupełniać aby przeżyć, np. głód*
|
||||
* *Agent porusza się w środowisku 20x20*
|
||||
* *Agent porusza się w środowisku 20x20*
|
||||
## Struktura projektu
|
||||
*Plik przedstawiający strukturę katalogów oraz klas:* [structure.pdf](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/data/structure.pdf)
|
||||
## Główne klasy projektu
|
||||
@ -24,6 +24,7 @@ klasa realizacyjna, w niej wywoływane są wszystkie inne główne obiekty, obs
|
||||
* [Player.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/entities/Player.py) - tworzy agenta, którym na daną chwilę możemy się poruszać i zachodzić w interakcje z innymi jednostkami.
|
||||
* [Statistics.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/entities/Statistics.py) - reprezentuje zasoby agenta, które odpowiednio zwiększają się, lub zmniejszają po interakcji z jakimś elementem.
|
||||
## Reprezentacja wiedzy
|
||||
*Wiedzą w naszym projekcie są statystyki agenta, które mowią o tym w jakim stanie toczy się proces przetrwania. Posiadamy również konsolę, która wypisuje wartości statystyk na ekranie.*
|
||||
*Wiedzą w naszym projekcie są statystyki agenta, które mowią o tym w jakim stanie toczy się proces przetrwania.
|
||||
Posiadamy również konsolę, która wypisuje wartości statystyk na ekranie.*
|
||||
|
||||
## Uruchomienie projektu
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user