Group project for artificial intelligence class.
Go to file
Michał Czekański c4d4d6bb52 Add enum for player distance from objects like food
This enum will be used in decision tree learning.
2020-05-23 17:14:29 +02:00
data Added simulation example 2020-05-18 15:14:59 +02:00
doc Added GA documentation 2020-05-17 11:29:35 +02:00
src Add enum for player distance from objects like food 2020-05-23 17:14:29 +02:00
.gitignore Added sphinx documentation generator 2020-05-14 14:40:53 +02:00
environment.md add screenshots folder and images to route-planning.md raport 2020-04-27 13:33:01 +02:00
GeneticAlgorithm.md Updated gif URL 2020-05-18 13:15:56 +00:00
README.md Added new info 2020-05-17 12:06:43 +02:00
route-planning.md Zaktualizuj 'route-planning.md' 2020-04-27 12:14:02 +00:00
Run.py Added execution parameters 2020-05-17 00:27:53 +02:00

DSZI_Survival

Projekt symulatora agenta surwiwalowego w dzikim środowisku, przygotowywany na przedmiot Sztuczna Inteligencja. Skład zespołu:

  • Jonatan Spaczyński
  • Mateusz Tylka
  • Michał Czekański
  • Marcin Kostrzewski

Wymagania

Python 3.x
pygame: 1.9.x

Uruchomienie

Projekt można uruchomić w dwóch trybach, które podajemy jako parametry:

  • test: Wizualne środowisko agenta, którym możemy sami prouszać
  • ga: Uruchomienie algorytmu genetycznego w tle. Musimy dodatkowo jako kolejny parametr podać ilość iteracji dla algorytmu. Możemy dodać -t, jeżeli chcemy uruchomić algorytm w wielu wątkach (Nie działa zbyt dobrze)
$ python Run.py {test|ga} [iter] [-t]

Konfiguracja

Plik z konfiguracją znajduje w data/config/mainConfig.json.

Sterowanie

  • Poruszanie się: WASD
  • A*: u lub click myszką w jednostkę (np; królik)
  • Interakcja: SPACJA