Z tego powodu wszystkie te wartości zostały przemienione na dane liczbowe, by przeprowadzić lepszą ewaluację. (plik znajduje się w tym katalogu)
Ankieta była anonimowa, a użytkownicy korzystali z różnych komputerów, w tym członków zespołu do jej wypełnienia, nie należy się więc sugerować kolumną "Email"
Odpowiedzi jest łącznie 10, co oznacza, że wszyscy obecni (zgodnie z listą obecności z dnia 15.06) wypełnili ankietę jednokrotnie, pod warunkiem że nikt nie zrobił tego dwa razy, czego nie możemy byc pewni.
Wszystkie 10 osób odpowiedziało na pytanie, czy udało się zarezerwować bilet twierdząco, więc dla prostej metryki "task success" mamy współczynnik 100%
Wyniki te są zadowalające, uzyskując około 6 na 7 pkt z prawie każdej kategorii. Z rozmów z użytkownikami wiemy też jaki błędy poprawić w przyszłości, gdzie priorytetowym z nich jest rezerwacja miejsc, tj. wybieranie dokładnego miejsca A-J, 1-20.
Najgorzej wypadło "Czy zamierzasz używać systemu w przyszłości?" co może oznaczać, że na zajęciach pojawił się lepszy system, z którego użytkownicy chcieliby korzystać. Jednak do takich wniosków potrzeba by było analizy ankiet dla wszystkich systemów, nie tylko tej jednej.