SI2020/environment.md

1.2 KiB

##Opis dokumentu Ten dokument to raport z wykonanego pierwszego zadania projektu zespołowego na przedmiot Szcztuczna Inteligencja. Celem zadania jest implementacja dwuwymiarowego dyskretnego środowiska, w którym będzie poruszał się agent.

##Zespół W skład zespołu wchodzą: Tomasz Dzierzbicki, Szymon Parafiński, Karol Piotrowski, Jarosław Zbąski.

##Temat projektu i wybrane rozwiązanie Tematem projektu jest inteligentny traktor, którego graficzne środowisko do otwierania w konsoli zostało opisane poniżej. Całość jest wykonywana w C++.

##Środowisko agenta - opis kodu

#1. Kolory Poniższy kod odpowiada za ustalenie kolorów środowiska w zależności od ustawień konsoli. Dla oszczędności miejsca prezentujemy
wyłącznie fragmenty kodu

#2. Ustawienia okna

#3.Zmiana statusu pola Legenda: T - traktor, B - buraki, \# - granica środowiska, . - puste pole

#4.Poruszanie Tymczasowe poruszanie za pomocą klawiszy W,A,S,D

#5. Funkcja Main() ##Zrzuty ekranu ![Legenda: T

  • traktor, B - buraki, # - granica środowiska, . - puste pole](images/konsola.png)