38 lines
1.2 KiB
Markdown
38 lines
1.2 KiB
Markdown
\#\#Opis dokumentu
|
|
Ten dokument to raport z wykonanego pierwszego
|
|
zadania projektu zespołowego na przedmiot Szcztuczna Inteligencja. Celem
|
|
zadania jest implementacja dwuwymiarowego dyskretnego środowiska, w
|
|
którym będzie poruszał się agent.
|
|
|
|
\#\#Zespół
|
|
W skład zespołu wchodzą: Tomasz Dzierzbicki, Szymon
|
|
Parafiński, Karol Piotrowski, Jarosław Zbąski.
|
|
|
|
\#\#Temat projektu i wybrane rozwiązanie
|
|
Tematem projektu jest
|
|
inteligentny traktor, którego graficzne środowisko do otwierania w
|
|
konsoli zostało opisane poniżej. Całość jest wykonywana w C++.
|
|
|
|
\#\#Środowisko agenta - opis kodu
|
|
|
|
\#1. Kolory
|
|
Poniższy kod odpowiada za ustalenie kolorów środowiska w
|
|
zależności od ustawień konsoli.
|
|
![Dla oszczędności miejsca prezentujemy
|
|
wyłącznie fragmenty kodu](images/color.png)
|
|
|
|
\#2. Ustawienia okna
|
|
![](images/setWindow.png)
|
|
|
|
\#3.Zmiana statusu pola
|
|
![Legenda: T - traktor, B - buraki, \# - granica środowiska, . - puste pole](images/updatePola.png)
|
|
|
|
\#4.Poruszanie
|
|
Tymczasowe poruszanie za pomocą klawiszy W,A,S,D
|
|
![](images/Move.png)
|
|
|
|
\#5. Funkcja Main()
|
|
![](images/Main.png) \#\#Zrzuty ekranu ![Legenda: T
|
|
- traktor, B - buraki, \# - granica środowiska, . - puste
|
|
pole](images/konsola.png)
|