SI2020/environment.md

38 lines
1.2 KiB
Markdown

\#\#Opis dokumentu
Ten dokument to raport z wykonanego pierwszego
zadania projektu zespołowego na przedmiot Szcztuczna Inteligencja. Celem
zadania jest implementacja dwuwymiarowego dyskretnego środowiska, w
którym będzie poruszał się agent.
\#\#Zespół
W skład zespołu wchodzą: Tomasz Dzierzbicki, Szymon
Parafiński, Karol Piotrowski, Jarosław Zbąski.
\#\#Temat projektu i wybrane rozwiązanie
Tematem projektu jest
inteligentny traktor, którego graficzne środowisko do otwierania w
konsoli zostało opisane poniżej. Całość jest wykonywana w C++.
\#\#Środowisko agenta - opis kodu
\#1. Kolory
Poniższy kod odpowiada za ustalenie kolorów środowiska w
zależności od ustawień konsoli.
![Dla oszczędności miejsca prezentujemy
wyłącznie fragmenty kodu](images/color.png)
\#2. Ustawienia okna
![](images/setWindow.png)
\#3.Zmiana statusu pola
![Legenda: T - traktor, B - buraki, \# - granica środowiska, . - puste pole](images/updatePola.png)
\#4.Poruszanie
Tymczasowe poruszanie za pomocą klawiszy W,A,S,D
![](images/Move.png)
\#5. Funkcja Main()
![](images/Main.png) \#\#Zrzuty ekranu ![Legenda: T
- traktor, B - buraki, \# - granica środowiska, . - puste
pole](images/konsola.png)