|
d15203280d
|
zmiana nadaj_cel_agentowi(); ustawienie(); wroc()
|
2022-06-08 09:56:20 +02:00 |
|
s464917
|
e5d6b894bc
|
dodane ikony dywanu i kaluzy, zmieniona ikona wozka
|
2022-05-16 21:41:38 +02:00 |
|
|
bf0f1a4362
|
Drzewo decyzyjne - decyzja, czy osoba ma natychmast opuścić magazyn
|
2022-05-11 17:32:28 +02:00 |
|
|
544bda1766
|
A-gwiazdka. Na podłodze dywany i kałuże.
|
2022-04-18 23:28:28 +02:00 |
|
|
1c4c851c3d
|
Możliwość zamknięcia okna w każdym momencie. Zmiana sposobu wyświetlania. Zastosowanie wzorca "obserwator".
|
2022-04-16 16:45:37 +02:00 |
|
|
c8ea93916b
|
Succ używający akcji i stanów; poprawa bfs - tworzenie ciągu akcji; interpretacja ciągu akcji przez agenta.
|
2022-04-06 14:05:40 +02:00 |
|
|
ccbb743403
|
algorytm bfs z funkcją następnika, dodatkowo zmieniono wielkość i ilość pól kraty
|
2022-04-04 16:28:25 +02:00 |
|
|
d3387c820c
|
Szafki z półkami jako ściany
|
2022-03-27 23:08:35 +02:00 |
|
|
c9e4022dba
|
Praca nad ramami (wiedzą agenta). Eksperymenty z kolorami i zawartością pól.
|
2022-03-22 21:52:05 +01:00 |
|
|
2afda6c7ff
|
Dodanie rysowania kraty liniami z main2.py
|
2022-03-22 14:32:26 +01:00 |
|
|
dd487ac4fc
|
Czwarta próba scalenia kratownicy1 z masterem.
|
2022-03-22 13:46:29 +01:00 |
|
|
08014b063f
|
Merge remote-tracking branch 'origin/kratownica1'
# Conflicts:
# agent.py
# main.py
# stale.py
|
2022-03-22 13:45:54 +01:00 |
|
|
21fccb422f
|
Agent porusza się losowo po kracie zajmując 9 pól.
|
2022-03-22 11:20:58 +01:00 |
|
|
2d05a136a0
|
Wózki nie najeżdżają na siebie. Dodanie funkcjonalności agentom.
|
2022-03-21 22:12:01 +01:00 |
|
|
90356ec6d8
|
Wózki nie najeżdżają na siebie. Dodanie funkcjonalności agentom.
|
2022-03-21 22:05:28 +01:00 |
|
|
e8aa87ff54
|
Wózki nie najeżdżają na siebie. Dodanie funkcjonalności agentom.
|
2022-03-21 19:41:34 +01:00 |
|
|
b88ac20618
|
Prześlij pliki do ''
|
2022-03-19 15:11:07 +01:00 |
|
|
5ab552c7bf
|
Usuń 'stale.py'
|
2022-03-19 14:52:09 +01:00 |
|
Aniela
|
71cf238e65
|
m
|
2022-03-19 14:46:39 +01:00 |
|
|
9ca4f821e1
|
Stworzenie kraty (prawdziwej, z polami). Losowanie na nią agentów zajmujących nxn pól.
|
2022-03-10 19:41:05 +01:00 |
|
|
61c8f63437
|
Wózki nie najeżdżają na siebie. Dodanie funkcjonalności agentom.
|
2022-03-09 16:08:26 +01:00 |
|
|
e7d28ad14a
|
Traktowanie wozków jako obiektów. Stworzenie klasy Agent1, wydzielenie jej do osobnego pliku. Wydzielenie stałych do osobnego pliku.
|
2022-03-09 12:27:02 +01:00 |
|