|
58db58d8ba
|
Przykładowe obiekty - broń, pancerze i przeciwnicy
|
2021-03-29 13:51:48 +02:00 |
|
|
b110d7ca06
|
Klasy agentów - poszerzone i dostosowane do reprezentacji wiedzy
Jeszcze nie testowane
|
2021-03-29 13:50:59 +02:00 |
|
Niebby
|
b39c20da5f
|
added sprites and made them render as agents in visualisation
|
2021-03-28 15:23:14 +02:00 |
|
|
020b1aa6a1
|
agent walking correctly among boxes
|
2021-03-16 23:02:16 +01:00 |
|
|
ef8dd038a6
|
agent walking until he meets an object
|
2021-03-16 16:06:56 +01:00 |
|
|
ee00c85b80
|
added agent to the map, error handling of boxes placed at the same square
|
2021-03-16 15:36:24 +01:00 |
|
|
a68d384226
|
initial map model; visualisation with boxes
|
2021-03-13 17:41:38 +01:00 |
|
|
edca1c742a
|
Prześlij pliki do ''
Plik "agent.py" zawierający klasy gracza, potworów i skrzyń wraz z procedurami interakcji pomiędzy nimi
|
2021-03-13 17:38:07 +01:00 |
|
|
1373ea2da7
|
Initial commit
|
2021-03-03 13:03:13 +01:00 |
|