|
9ca4f821e1
|
Stworzenie kraty (prawdziwej, z polami). Losowanie na nią agentów zajmujących nxn pól.
|
2022-03-10 19:41:05 +01:00 |
|
|
61c8f63437
|
Wózki nie najeżdżają na siebie. Dodanie funkcjonalności agentom.
|
2022-03-09 16:08:26 +01:00 |
|
|
e7d28ad14a
|
Traktowanie wozków jako obiektów. Stworzenie klasy Agent1, wydzielenie jej do osobnego pliku. Wydzielenie stałych do osobnego pliku.
|
2022-03-09 12:27:02 +01:00 |
|
|
027e111573
|
Poprawa płynności jazdy wózków.
|
2022-03-09 11:53:39 +01:00 |
|
|
4b57fba82a
|
Losowe generowanie poruszających się losowo wózków.
|
2022-03-08 23:28:04 +01:00 |
|
|
b558c12612
|
Losowe generowanie poruszających się losowo wózków.
|
2022-03-08 23:22:51 +01:00 |
|
|
7818eb4095
|
Dodanie wózka poruszającego się losowo.
|
2022-03-08 23:00:42 +01:00 |
|
|
3bbc35e1ac
|
Stworzenie kraty i wygaszacza ekranu na niej.
|
2022-03-08 23:00:42 +01:00 |
|
|
d5d9b00331
|
Merge pull request 'Próba scalenia branchy.' (#3) from branch2 into master
Reviewed-on: s452624/Sztuczna_Inteligencja_Gr16#3
|
2022-03-07 20:54:53 +01:00 |
|
|
f09e43584f
|
Próba utworzenia innego brancha.
|
2022-03-07 20:52:34 +01:00 |
|
|
93d4b3018a
|
Pierwsze próby poznania pygame.
|
2022-03-07 20:41:12 +01:00 |
|