światła lamp
Go to file
2022-04-04 16:28:25 +02:00
.idea Szafki z półkami jako ściany 2022-03-27 23:08:35 +02:00
Ikony Stworzenie kraty (prawdziwej, z polami). Losowanie na nią agentów zajmujących nxn pól. 2022-03-10 19:41:05 +01:00
agent.py Zaktualizuj 'agent.py' 2022-04-02 14:05:51 +02:00
bfs.py algorytm bfs z funkcją następnika, dodatkowo zmieniono wielkość i ilość pól kraty 2022-04-04 16:28:25 +02:00
enumy_i_slowniki.py Praca nad ramami (wiedzą agenta). Eksperymenty z kolorami i zawartością pól. 2022-03-22 21:52:05 +01:00
etykieta.py Zaktualizuj 'etykieta.py' 2022-03-23 16:09:42 +01:00
krata.py Praca nad ramami (wiedzą agenta). Eksperymenty z kolorami i zawartością pól. 2022-03-22 21:52:05 +01:00
main.py algorytm bfs z funkcją następnika, dodatkowo zmieniono wielkość i ilość pól kraty 2022-04-04 16:28:25 +02:00
miejsce.py inna wersja klas szafka i miejsce 2022-03-23 14:59:37 +01:00
ramy_czyli_wiedza_agenta.py algorytm bfs z funkcją następnika, dodatkowo zmieniono wielkość i ilość pól kraty 2022-04-04 16:28:25 +02:00
stale.py algorytm bfs z funkcją następnika, dodatkowo zmieniono wielkość i ilość pól kraty 2022-04-04 16:28:25 +02:00
szafka2.py inna wersja klas szafka i miejsce 2022-03-23 14:59:37 +01:00