Sztuczna_Inteligencja_Gr16/main.py

60 lines
2.2 KiB
Python
Raw Permalink Normal View History

2022-03-07 20:41:12 +01:00
import os
2022-03-27 23:08:35 +02:00
import ctypes
2022-03-07 20:41:12 +01:00
from agent import *
2022-03-27 23:08:35 +02:00
from ramy_czyli_wiedza_agenta import *
2022-04-04 16:06:28 +02:00
from bfs import *
2022-03-27 23:08:35 +02:00
#aby działalo w oknie + rozdzielczość ekranu
2022-04-04 16:06:28 +02:00
#ctypes.windll.shcore.SetProcessDpiAwareness(1)
2022-03-07 20:41:12 +01:00
Okno = pygame.display.set_mode((SZEROKOSC_OKNA, WYSOKOSC_OKNA))
2022-03-07 20:41:12 +01:00
pygame.display.set_caption("Okno1")
Krata = Krata(Okno)
2022-03-27 23:08:35 +02:00
Pomieszczenie=Pomieszczenie(0,0)
2022-04-04 16:06:28 +02:00
def dodaj_agenta():
# pole_lewe_gorne = PoleKraty(Krata, random.randint(0, LICZBA_POL_W_PIONIE - BOK_AGENTA1_W_POLACH),
# random.randint(0, LICZBA_POL_W_POZIOMIE - BOK_AGENTA1_W_POLACH))
pole_lewe_gorne = PoleKraty(Krata, LICZBA_POL_W_PIONIE-BOK_AGENTA1_W_POLACH, int(LICZBA_POL_W_POZIOMIE/2))
pom = 'traktor_ikona.png'
ikona = pygame.transform.scale(pygame.image.load(os.path.join('Ikony', pom)),
(BOK_AGENTA1, BOK_AGENTA1))
Agent(Krata, pole_lewe_gorne, ikona)
def dodaj_szafke(numerSzafki, iloscPolek, iloscMiejscNaPolce, dostepZeStrony, poczatek_kolumna, poczatek_wiersz1):
2022-03-27 23:08:35 +02:00
wymiary_szafki = Wymiary(0, 0, 0)
szafka = Szafka(numerSzafki,wymiary_szafki, iloscPolek, iloscMiejscNaPolce, dostepZeStrony, poczatek_kolumna, poczatek_wiersz1, Krata)
2022-03-27 23:08:35 +02:00
Pomieszczenie.dodajSzafke(szafka)
def main():
2022-04-04 16:06:28 +02:00
dodaj_szafke("A", 2, 7, "P", 0, 0)
dodaj_szafke("B", 2, 7, "L", 0, 3)
dodaj_szafke("C", 2, 7, "P", 0, 4)
dodaj_szafke("D", 2, 7, "L", 0, 7)
dodaj_szafke("E", 2, 7, "P", 0, 8)
dodaj_szafke("F", 2, 7, "L", 0, 11)
dodaj_szafke("G", 2, 7, "P", 0, 12)
dodaj_szafke("H", 2, 7, "L", 0, 15)
dodaj_szafke("I", 2, 7, "P", 0, 16)
dodaj_szafke("J", 2, 7, "L", 0, 19)
dodaj_agenta()
2022-04-04 16:06:28 +02:00
cel = PoleKraty(Krata, 0, 2) #pole kraty gdzie ma stać agent, aby położyć paczkę na półkę, w obiekcie Miejsce artybut dostęp
start=PoleKraty(Krata, 11, 10) # pole startowe agenta, == pole_lewe_gorne
#bfsList= Krata.bfsA(start, cel)
bfsList=bfs(Krata,start,cel)
klatkaz = pygame.time.Clock()
warunek_dzialania = True
while warunek_dzialania:
klatkaz.tick(FPS)
for event in pygame.event.get():
if event.type == pygame.QUIT:
warunek_dzialania = False
break
Krata.wyswietlKrate()
pygame.quit()
main()