2022-03-07 20:41:12 +01:00
|
|
|
import os
|
2022-03-27 23:08:35 +02:00
|
|
|
import ctypes
|
2022-03-07 20:41:12 +01:00
|
|
|
|
2022-03-21 22:12:01 +01:00
|
|
|
from agent import *
|
2022-03-27 23:08:35 +02:00
|
|
|
from ramy_czyli_wiedza_agenta import *
|
2022-04-04 16:28:25 +02:00
|
|
|
from bfs import *
|
2022-03-27 23:08:35 +02:00
|
|
|
|
|
|
|
#aby działalo w oknie + rozdzielczość ekranu
|
2022-04-04 16:28:25 +02:00
|
|
|
#ctypes.windll.shcore.SetProcessDpiAwareness(1)
|
2022-03-07 20:41:12 +01:00
|
|
|
|
2022-03-21 22:05:28 +01:00
|
|
|
Okno = pygame.display.set_mode((SZEROKOSC_OKNA, WYSOKOSC_OKNA))
|
2022-03-07 20:41:12 +01:00
|
|
|
pygame.display.set_caption("Okno1")
|
2022-03-21 22:05:28 +01:00
|
|
|
Krata = Krata(Okno)
|
2022-03-27 23:08:35 +02:00
|
|
|
Pomieszczenie=Pomieszczenie(0,0)
|
2022-03-22 11:20:58 +01:00
|
|
|
|
2022-03-21 22:05:28 +01:00
|
|
|
def dodaj_agenta():
|
2022-03-22 21:52:05 +01:00
|
|
|
# pole_lewe_gorne = PoleKraty(Krata, random.randint(0, LICZBA_POL_W_PIONIE - BOK_AGENTA1_W_POLACH),
|
|
|
|
# random.randint(0, LICZBA_POL_W_POZIOMIE - BOK_AGENTA1_W_POLACH))
|
2022-04-01 18:18:30 +02:00
|
|
|
pole_lewe_gorne = PoleKraty(Krata, LICZBA_POL_W_PIONIE-BOK_AGENTA1_W_POLACH, int(LICZBA_POL_W_POZIOMIE/2))
|
2022-03-22 21:52:05 +01:00
|
|
|
pom = 'traktor_ikona.png'
|
2022-03-21 22:05:28 +01:00
|
|
|
ikona = pygame.transform.scale(pygame.image.load(os.path.join('Ikony', pom)),
|
|
|
|
(BOK_AGENTA1, BOK_AGENTA1))
|
2022-03-22 11:20:58 +01:00
|
|
|
Agent(Krata, pole_lewe_gorne, ikona)
|
2022-03-09 12:27:02 +01:00
|
|
|
|
2022-04-01 18:18:30 +02:00
|
|
|
def dodaj_szafke(numerSzafki, iloscPolek, iloscMiejscNaPolce, dostepZeStrony, poczatek_kolumna, poczatek_wiersz1):
|
2022-03-27 23:08:35 +02:00
|
|
|
wymiary_szafki = Wymiary(0, 0, 0)
|
2022-04-01 18:18:30 +02:00
|
|
|
szafka = Szafka(numerSzafki,wymiary_szafki, iloscPolek, iloscMiejscNaPolce, dostepZeStrony, poczatek_kolumna, poczatek_wiersz1, Krata)
|
2022-03-27 23:08:35 +02:00
|
|
|
Pomieszczenie.dodajSzafke(szafka)
|
|
|
|
|
2022-03-08 23:00:29 +01:00
|
|
|
def main():
|
2022-04-04 16:28:25 +02:00
|
|
|
dodaj_szafke("A", 2, 7, "P", 0, 0)
|
|
|
|
dodaj_szafke("B", 2, 7, "L", 0, 3)
|
|
|
|
dodaj_szafke("C", 2, 7, "P", 0, 4)
|
|
|
|
dodaj_szafke("D", 2, 7, "L", 0, 7)
|
|
|
|
dodaj_szafke("E", 2, 7, "P", 0, 8)
|
|
|
|
dodaj_szafke("F", 2, 7, "L", 0, 11)
|
|
|
|
dodaj_szafke("G", 2, 7, "P", 0, 12)
|
|
|
|
dodaj_szafke("H", 2, 7, "L", 0, 15)
|
|
|
|
dodaj_szafke("I", 2, 7, "P", 0, 16)
|
|
|
|
dodaj_szafke("J", 2, 7, "L", 0, 19)
|
2022-03-22 11:20:58 +01:00
|
|
|
dodaj_agenta()
|
2022-04-04 16:28:25 +02:00
|
|
|
# cel to pole kraty gdzie ma stać agent, aby położyć paczkę na półkę, w obiekcie klasy Miejsce jest to artybut dostęp
|
|
|
|
cel = PoleKraty(Krata, 1, 14)
|
|
|
|
# start to pole startowe agenta, == pole_lewe_gorne
|
|
|
|
start = PoleKraty(Krata, LICZBA_POL_W_PIONIE-BOK_AGENTA1_W_POLACH, int(LICZBA_POL_W_POZIOMIE/2))
|
|
|
|
bfsList = bfs(Krata, start, cel)
|
|
|
|
|
2022-03-08 23:00:29 +01:00
|
|
|
klatkaz = pygame.time.Clock()
|
|
|
|
warunek_dzialania = True
|
|
|
|
while warunek_dzialania:
|
|
|
|
klatkaz.tick(FPS)
|
|
|
|
for event in pygame.event.get():
|
|
|
|
if event.type == pygame.QUIT:
|
|
|
|
warunek_dzialania = False
|
|
|
|
break
|
2022-03-21 22:05:28 +01:00
|
|
|
Krata.wyswietlKrate()
|
2022-03-08 23:00:29 +01:00
|
|
|
pygame.quit()
|
2022-03-08 18:38:43 +01:00
|
|
|
|
2022-03-07 20:41:12 +01:00
|
|
|
|
2022-03-08 23:00:29 +01:00
|
|
|
main()
|