Commit Graph

8 Commits

Author SHA1 Message Date
XsedoX
3fce0a5b57 uzycie sprite.Group.update() - gdy umrze sprite, to healthbar nie bedzie renderowany 2022-05-13 10:37:00 +02:00
dca9c82b70 health_bar.py - gotowy 2022-04-28 14:13:59 +02:00
0f6f2354d3 sprite group w level.py zamienilem na LayeredUpdates() oraz dodałem do każdego sprite'a layer, wiec nie beda na siebie nachodzic nigdy 2022-04-28 10:18:17 +02:00
Angelika Iskra
e98a4da2aa finished bfs; 2022-04-11 12:56:22 +02:00
Angelika Iskra
57cdb87820 worked on bfs; 2022-04-11 12:00:15 +02:00
Angelika Iskra
8196a5ec62 bfs - knights are moving but idk where 2022-04-11 00:01:57 +02:00
Angelika Iskra
ac74280271 work on new logic; 2022-04-10 20:28:50 +02:00
Angelika Iskra
cacb305d47 added castle; 2022-03-24 16:32:14 +01:00