e5af464eb2
healthbar WIP - team health bars jako klasa health_bar.py
2022-04-24 22:06:20 +02:00
Angelika Iskra
57cdb87820
worked on bfs;
2022-04-11 12:00:15 +02:00
Angelika Iskra
8196a5ec62
bfs - knights are moving but idk where
2022-04-11 00:01:57 +02:00
Angelika Iskra
ac74280271
work on new logic;
2022-04-10 20:28:50 +02:00
deabeeac43
mozna zgetowac tile po row i column do tego jest funkcja get_tile w grid;
...
step_onto -> put_on(zmiana nazwy), dziala poprawnie(maly bug byl);funkcja put_on_tile(row, column, obj) sluzy polozeniu danego obiektu na danym tilu, przyklad uzycia zakomentowany w game.py(wywolujcie po spawnerze, bo nadpisze pozycje xd); dorobilem wlasny exception, gdy tile jest zajety w pliku exceptions.py - moze sie przyda ten plik
2022-04-08 17:15:01 +02:00
86aa939433
field zna swoj stan ale go sam nie odswieza(trzeba recznie zmieniac wartosc - todo); field jest teraz spritem(co przyda sie pozniej); spawner.py dostosowany do nowego kodu; game.py dostosowane do zmian; twierdza dalej jest widziana jako 1x1
2022-04-05 10:47:45 +02:00
korzepadawid
f06ea9e5b0
tests: added test case
2022-04-04 21:23:32 +02:00
d6c281c814
random monster images and stats added (monsters, knights)
2022-03-24 21:45:17 +01:00
Angelika Iskra
cacb305d47
added castle;
2022-03-24 16:32:14 +01:00
25d46a1baf
monsters v2 (max będzie v4)
2022-03-24 13:09:43 +01:00
bc6aa0a558
niekompletny update potworów
2022-03-24 12:54:22 +01:00
korzepadawid
352f5ecee9
feat: spawning teams
2022-03-21 20:30:02 +01:00
b60ecf8ed1
naprawa spawner.py
2022-03-21 18:39:28 +01:00
korzepadawid
b647ba3423
refactor: separated dir for screens
2022-03-11 20:00:42 +01:00
korzepadawid
190b2bec01
refactor: file structure and cleanup
2022-03-11 19:42:17 +01:00