This website requires JavaScript.
Explore
Help
Sign In
s464961
/
WMICraft
Watch
1
Star
0
Fork
0
You've already forked WMICraft
forked from
s464965/WMICraft
Code
Issues
Pull Requests
Projects
Releases
Wiki
Activity
37
Commits
26
Branches
0
Tags
291
MiB
Python
100%
c1d05eb1d1
Go to file
HTTPS
Download ZIP
Download TAR.GZ
Download BUNDLE
Open with VS Code
Open with VSCodium
Open with Intellij IDEA
Cite this repository
APA
BibTeX
Cancel
Juliusz Sadowski
c1d05eb1d1
Merge pull request 'mozna zgetowac tile po row i column do tego jest funkcja get_tile w grid;' (
#18
) from field into master
...
Reviewed-on:
s464965/WMICraft#18
2022-04-08 17:16:51 +02:00
common
controlling fields with water and trees
2022-04-06 21:08:32 +02:00
logic
mozna zgetowac tile po row i column do tego jest funkcja get_tile w grid;
2022-04-08 17:15:01 +02:00
models
field zna swoj stan ale go sam nie odswieza(trzeba recznie zmieniac wartosc - todo); field jest teraz spritem(co przyda sie pozniej); spawner.py dostosowany do nowego kodu; game.py dostosowane do zmian; twierdza dalej jest widziana jako 1x1
2022-04-05 10:47:45 +02:00
resources
random monster images and stats added (monsters, knights)
2022-03-24 21:45:17 +01:00
ui
refactor: separated dir for screens
2022-03-11 20:00:42 +01:00
.gitignore
Rycerz istnieje
2022-03-09 16:59:58 +01:00
main.py
refactor: file structure and cleanup
2022-03-11 19:42:17 +01:00
README.md
Rycerz istnieje
2022-03-09 16:59:58 +01:00
requirements.txt
Rycerz istnieje
2022-03-09 16:59:58 +01:00
README.md
🏰
WMICraft