fix: move readme.md to correct folder
This commit is contained in:
parent
c020151e3a
commit
ea15eba535
@ -1,36 +0,0 @@
|
|||||||
## Projekt GRK 2023Z
|
|
||||||
Szymon Szczubkowski, Agnieszka Wyrosławska
|
|
||||||
|
|
||||||
## Zaimplementowane technologie
|
|
||||||
|
|
||||||
### Physically based rendering
|
|
||||||
W projekcie zaimplementowane jest oświetlenie PBR. Wspiera ono albedo, roughness, metallic, ambient occlusion oraz **normal** mapy.
|
|
||||||
|
|
||||||
### Normal mapping
|
|
||||||
Razem z PBR zaimplementowane zostało wsparcie dla normal maps.
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
![picture](https://i.imgur.com/VJP72bY.png)
|
|
||||||
|
|
||||||
### Skybox cubemap
|
|
||||||
W tle widoczny jest skybox kosmosu.
|
|
||||||
|
|
||||||
![picture](https://i.imgur.com/1X3LDC5.png)
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
### Billboarding
|
|
||||||
Na potrzeby wyświetlania cząsteczek ognia zaimplementowany został billboarding.
|
|
||||||
|
|
||||||
![picture](https://i.gyazo.com/d00aba38d49f6179861f68ec464b4753.gif)
|
|
||||||
|
|
||||||
### Gamepad mapping
|
|
||||||
Jeśli wykryty zostanie gamepad, sterowanie zostanie na niego przełączone.
|
|
||||||
Sprawdzany jest stopień popchnięcia gałki oraz wciśnięcia spustu, prędkość statku skaluje się z nimi.
|
|
||||||
Sterowanie wygląda następująco:
|
|
||||||
|
|
||||||
FUNKCJA | PRZYCISK
|
|
||||||
--- | ---
|
|
||||||
LOT W PRZÓD | PRAWY TRIGGER
|
|
||||||
LOT W TYŁ | LEWY TRIGGER
|
|
||||||
OBRÓT LEWO-PRAWO | LEWA GAŁKA
|
|
||||||
NACHYLENIE GÓRA-DÓŁ | PRAWA GAŁKA
|
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user