Adding examples and attributes
This commit is contained in:
parent
0099d64e54
commit
9715493351
16
main.py
16
main.py
@ -8,6 +8,22 @@ import blocks
|
||||
from pygame.locals import *
|
||||
from datetime import datetime
|
||||
|
||||
examples = [
|
||||
['piasek', 'sucha', 'jalowa', 'żółty'],
|
||||
['czarnoziem', 'wilgotna', 'bogata', 'brazowa'],
|
||||
['rzedzina', 'wilgotna', 'bogata', 'zielona'],
|
||||
['gleby murszowe', 'wilgotna', 'bogata', 'szara'],
|
||||
['pustynne gleby', 'sucha', 'jalowa', 'pomarańczowa'],
|
||||
['torfowiska', 'sucha', 'jalowa', 'czerwona']
|
||||
]
|
||||
|
||||
attributes = ['typ_gleby', 'wilgotność', 'zawartość_składników', 'kolor']
|
||||
|
||||
# Tworzenie obiektu TreeLearn i nauka drzewa decyzyjnego
|
||||
tree_learner = TreeLearn()
|
||||
default_class = 'nieznane'
|
||||
|
||||
tree_learner.train(examples, attributes, default_class)
|
||||
|
||||
class TreeLearn:
|
||||
def __init__(self):
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user