cw 7 | ||
dependencies | ||
.gitignore | ||
assimp-vc141-mt.dll | ||
assimp-vc141-mtd.dll | ||
CppProperties.json | ||
freeglut.dll | ||
glew32.dll | ||
grk-cw.sln | ||
README.md | ||
zlib.dll | ||
zlibd.dll |
Interaktywny symulator lotu kosmicznego 3D "Interstellar Odyssey"
Wiktoria Grzesik
Maksymilian Szygenda
Nikodem Hederych
Motyw Aplikacji:
Interstellar Odyssey to gra zręcznościowa, której celem jest zebranie określonej liczby gwiazdek jednocześnie unikając pojawiających sie asteroid, które mogą zostać zniszczone pociskami gracza.
Sceny:
- Kosmiczne asteroidy i planety.
- Pasy asteroid.
Interakcje:
- Sterowanie statkiem.
- Strzelanie pociskami.
- Zbieranie gwiazdek.
- Unikanie przeszkód.
- Niszczenie asteroid.
Przełożenie Metod Grafiki na Realizację Motywu Aplikacji:
- Mapowanie Normalnych: Detale powierzchni planet i asteroid, nadana trójwymiarowość.
- PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach, stosujące model Fresnela-Schlick
- Proceduralne Generowanie Terenu: Generowanie asteroid i gwiazdek w przestrzeni kosmicznej.
- Skybox
- Kolizje
- Animacja ruchu statku: Płynne i realistyczne ruchy statku kosmicznego przy skręcaniu, wznoszeniu i opadaniu.