update readme
This commit is contained in:
parent
1154459fde
commit
af355854be
10
README.md
10
README.md
@ -5,20 +5,24 @@ Maksymilian Szygenda <br>
|
||||
Nikodem Hederych <br>
|
||||
|
||||
## Motyw Aplikacji:
|
||||
Interstellar Odyssey to gra kosmiczna, której celem jest eksploracja kosmicznego świata, zbieranie skarbów i unikanie przeszkód. Gracz wciela się w rolę pilota statku kosmicznego, podróżując przez kolorowe i pełne niespodzianek galaktyki.
|
||||
Interstellar Odyssey to gra zręcznościowa, której celem jest zebranie określonej liczby gwiazdek jednocześnie unikając pojawiających sie asteroid, które mogą zostać zniszczone pociskami gracza.
|
||||
|
||||
### Sceny:
|
||||
- Kosmiczne asteroidy i planety.<br>
|
||||
- Pasy planetoid. <br>
|
||||
- Pasy asteroid. <br>
|
||||
|
||||
### Interakcje:
|
||||
- Sterowanie statkiem.
|
||||
- Strzelanie pociskami.
|
||||
- Zbieranie gwiazdek.
|
||||
- Unikanie przeszkód.
|
||||
- Niszczenie asteroid.
|
||||
|
||||
### Przełożenie Metod Grafiki na Realizację Motywu Aplikacji:
|
||||
* Mapowanie Normalnych: Detale powierzchni planet i asteroid, nadana trójwymiarowość.
|
||||
* PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach.
|
||||
* PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach, stosujące model Fresnela-Schlick
|
||||
* Proceduralne Generowanie Terenu: Generowanie asteroid i gwiazdek w przestrzeni kosmicznej.
|
||||
* Skybox
|
||||
* Kolizje
|
||||
* Animacja ruchu statku: Płynne i realistyczne ruchy statku kosmicznego przy skręcaniu, wznoszeniu i opadaniu.
|
||||
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user