update readme

This commit is contained in:
Maksymilian Szygenda 2024-02-08 09:37:46 +01:00
parent 1154459fde
commit af355854be
1 changed files with 7 additions and 3 deletions

View File

@ -5,20 +5,24 @@ Maksymilian Szygenda <br>
Nikodem Hederych <br>
## Motyw Aplikacji:
Interstellar Odyssey to gra kosmiczna, której celem jest eksploracja kosmicznego świata, zbieranie skarbów i unikanie przeszkód. Gracz wciela się w rolę pilota statku kosmicznego, podróżując przez kolorowe i pełne niespodzianek galaktyki.
Interstellar Odyssey to gra zręcznościowa, której celem jest zebranie określonej liczby gwiazdek jednocześnie unikając pojawiających sie asteroid, które mogą zostać zniszczone pociskami gracza.
### Sceny:
- Kosmiczne asteroidy i planety.<br>
- Pasy planetoid. <br>
- Pasy asteroid. <br>
### Interakcje:
- Sterowanie statkiem.
- Strzelanie pociskami.
- Zbieranie gwiazdek.
- Unikanie przeszkód.
- Niszczenie asteroid.
### Przełożenie Metod Grafiki na Realizację Motywu Aplikacji:
* Mapowanie Normalnych: Detale powierzchni planet i asteroid, nadana trójwymiarowość.
* PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach.
* PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach, stosujące model Fresnela-Schlick
* Proceduralne Generowanie Terenu: Generowanie asteroid i gwiazdek w przestrzeni kosmicznej.
* Skybox
* Kolizje
* Animacja ruchu statku: Płynne i realistyczne ruchy statku kosmicznego przy skręcaniu, wznoszeniu i opadaniu.