screen size fix

This commit is contained in:
Woj 2023-05-27 23:50:48 +02:00
parent 4db472de98
commit c3f3eea40e
3 changed files with 8 additions and 8 deletions

View File

@ -7,8 +7,8 @@ import wozek
from packageList import * from packageList import *
from paczka import Paczka from paczka import Paczka
EKRAN_SZEROKOSC = 980 EKRAN_SZEROKOSC = 770
EKRAN_WYSOKOSC = 980 EKRAN_WYSOKOSC = 770
screen = pygame.display.set_mode((EKRAN_SZEROKOSC, EKRAN_WYSOKOSC)) screen = pygame.display.set_mode((EKRAN_SZEROKOSC, EKRAN_WYSOKOSC))
miejsce = pygame.image.load('images/miejsce_paczek.png') miejsce = pygame.image.load('images/miejsce_paczek.png')
miejsce = pygame.transform.scale(miejsce, (140, 140)) miejsce = pygame.transform.scale(miejsce, (140, 140))

View File

@ -60,12 +60,12 @@ def main():
if wozek.obecnyStan.x <= 0: if wozek.obecnyStan.x <= 0:
wozek.obecnyStan.x = 0 wozek.obecnyStan.x = 0
elif wozek.obecnyStan.x >= 916: elif wozek.obecnyStan.x >= ekran.EKRAN_SZEROKOSC-70:
wozek.obecnyStan.x = 916 wozek.obecnyStan.x = ekran.EKRAN_SZEROKOSC-70
if wozek.obecnyStan.y <= 0: if wozek.obecnyStan.y <= 0:
wozek.obecnyStan.y = 0 wozek.obecnyStan.y = 0
elif wozek.obecnyStan.y >= 916: elif wozek.obecnyStan.y >= ekran.EKRAN_WYSOKOSC-70:
wozek.obecnyStan.y = 916 wozek.obecnyStan.y = ekran.EKRAN_WYSOKOSC-70
ekran.odswiez_ekran(wozek) ekran.odswiez_ekran(wozek)

View File

@ -8,8 +8,8 @@ def obliczPixeleNaPodstawieKratek(wymiar): #Przeliczanie współrzędnych podany
i = i + 1 i = i + 1
return pixele return pixele
EKRAN_SZEROKOSC = 980 EKRAN_SZEROKOSC = 770
EKRAN_WYSOKOSC = 980 EKRAN_WYSOKOSC = 770
blockSize = 70 blockSize = 70
x1, y1, x2, y2, x3, y3, x4, y4 = [None] * 8 x1, y1, x2, y2, x3, y3, x4, y4 = [None] * 8