screen size fix
This commit is contained in:
parent
4db472de98
commit
c3f3eea40e
4
ekran.py
4
ekran.py
@ -7,8 +7,8 @@ import wozek
|
||||
from packageList import *
|
||||
from paczka import Paczka
|
||||
|
||||
EKRAN_SZEROKOSC = 980
|
||||
EKRAN_WYSOKOSC = 980
|
||||
EKRAN_SZEROKOSC = 770
|
||||
EKRAN_WYSOKOSC = 770
|
||||
screen = pygame.display.set_mode((EKRAN_SZEROKOSC, EKRAN_WYSOKOSC))
|
||||
miejsce = pygame.image.load('images/miejsce_paczek.png')
|
||||
miejsce = pygame.transform.scale(miejsce, (140, 140))
|
||||
|
8
main.py
8
main.py
@ -60,12 +60,12 @@ def main():
|
||||
|
||||
if wozek.obecnyStan.x <= 0:
|
||||
wozek.obecnyStan.x = 0
|
||||
elif wozek.obecnyStan.x >= 916:
|
||||
wozek.obecnyStan.x = 916
|
||||
elif wozek.obecnyStan.x >= ekran.EKRAN_SZEROKOSC-70:
|
||||
wozek.obecnyStan.x = ekran.EKRAN_SZEROKOSC-70
|
||||
if wozek.obecnyStan.y <= 0:
|
||||
wozek.obecnyStan.y = 0
|
||||
elif wozek.obecnyStan.y >= 916:
|
||||
wozek.obecnyStan.y = 916
|
||||
elif wozek.obecnyStan.y >= ekran.EKRAN_WYSOKOSC-70:
|
||||
wozek.obecnyStan.y = ekran.EKRAN_WYSOKOSC-70
|
||||
|
||||
ekran.odswiez_ekran(wozek)
|
||||
|
||||
|
@ -8,8 +8,8 @@ def obliczPixeleNaPodstawieKratek(wymiar): #Przeliczanie współrzędnych podany
|
||||
i = i + 1
|
||||
return pixele
|
||||
|
||||
EKRAN_SZEROKOSC = 980
|
||||
EKRAN_WYSOKOSC = 980
|
||||
EKRAN_SZEROKOSC = 770
|
||||
EKRAN_WYSOKOSC = 770
|
||||
blockSize = 70
|
||||
|
||||
x1, y1, x2, y2, x3, y3, x4, y4 = [None] * 8
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user