inteligenty-traktor/README.md

51 lines
871 B
Markdown

# 🚜 Inteligentny Traktor
## 🛠️ Konfiguracja
Wymagane biblioteki do pobrania:
```
pip install pygame
pip install python-dotenv
pip install pytholog
```
Stwórz plik `.env` w głównym folderze projektu o poniższej treści:
```
# window size
TILE_SIZE = 32
# game speed
TICK_RATE = 10
STARTING_DIRECTION = north
# coordinates of initial tile
START_X = 0
START_Y = 0
# coordinates of destination tile
FINAL_X = 15
FINAL_Y = 15
# tiles without plants modifier
FREE_TILES = 2
```
Uruchom środowisko używając komend:
```
cd src
python generate_field.py
python main.py
```
Skrypt `generate_field.py` musi zostać przy pierwszym uruchomieniu, aby wygenerować pole. Kolejne wykonania skryptu nie są wymagane.
## 🧑‍🌾 Członkowie grupy
- Wojciech Kubicki (483780)
- Adam Mikołajczak (481890)
- Zofia Lorenc (481886)
- Hubert Westerlich (481860)