ogolne dzialanie-raport
This commit is contained in:
parent
6bc034b3ed
commit
7d10441c3f
@ -10,6 +10,29 @@
|
||||
|
||||
![gif](resources/screenShots/gifProjektu.gif)
|
||||
|
||||
* śmieciarka porusza się w losowy sposób po planszy 15 x 15 (koloruje na niebiesko przebytą trasę)
|
||||
|
||||
* domy generowane są losowo na mapie z pominięciem kolizji z innymi obiektami
|
||||
|
||||
* pozycja wysypiska, przeszkody (jeziorko) i kontenerów jest statyczna
|
||||
|
||||
* w kontenerach przechowywane będą posegregowane, odpowiednio według kategorii, zdjęcia śmieci
|
||||
|
||||
* zdjęcia śmieci przydzielane są w sposób losowy do każdego z domów
|
||||
|
||||
* śmieciarka zbiera śmieci po najechaniu na pozycję danego domu
|
||||
|
||||
* po każdym uruchomieniu programu tworzona jest struktura katalogów dla posegregowanych śmieci
|
||||
|
||||
* śmieciarka sprawdza w każdym ruchu czy nie dojdzie do kolizji z innym obiektem lub nie wyjedzie poza planszę
|
||||
|
||||
* po prawej stronie wypisywane są aktualne, najważniejsze informacje
|
||||
|
||||
* każdy obiekt na planszy posiada atrybuty odpowiedzalne za
|
||||
przechowywanie wiedzy o danym obiekcie np.: obiekt śmieciarka przechowuje informacje o odwiedzonych domach
|
||||
|
||||
*
|
||||
|
||||
---
|
||||
|
||||
## 2. Struktura katalogów:
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user