1.2 KiB
Sztuczna Inteligencja
Temat projektu: Inteligenta Śmieciarka
Zespół: Kacper Borkowski, Adam Borowski, Adam Osiowy
1. Ogólne działanie:
-
śmieciarka porusza się w losowy sposób po planszy 15 x 15 (koloruje na niebiesko przebytą trasę)
-
domy generowane są losowo na mapie z pominięciem kolizji z innymi obiektami
-
pozycja wysypiska, przeszkody (jeziorko) i kontenerów jest statyczna
-
w kontenerach przechowywane będą posegregowane, odpowiednio według kategorii, zdjęcia śmieci
-
zdjęcia śmieci przydzielane są w sposób losowy do każdego z domów
-
śmieciarka zbiera śmieci po najechaniu na pozycję danego domu
-
po każdym uruchomieniu programu tworzona jest struktura katalogów dla posegregowanych śmieci
-
śmieciarka sprawdza w każdym ruchu czy nie dojdzie do kolizji z innym obiektem lub nie wyjedzie poza planszę
-
po prawej stronie wypisywane są aktualne, najważniejsze informacje
-
każdy obiekt na planszy posiada atrybuty odpowiedzalne za przechowywanie wiedzy o danym obiekcie np.: obiekt śmieciarka przechowuje informacje o odwiedzonych domach