SZI-Smieciarka/environment.md
2020-04-07 22:04:41 +02:00

1.2 KiB

Sztuczna Inteligencja

Temat projektu: Inteligenta Śmieciarka

Zespół: Kacper Borkowski, Adam Borowski, Adam Osiowy


1. Ogólne działanie:

gif

  • śmieciarka porusza się w losowy sposób po planszy 15 x 15 (koloruje na niebiesko przebytą trasę)

  • domy generowane są losowo na mapie z pominięciem kolizji z innymi obiektami

  • pozycja wysypiska, przeszkody (jeziorko) i kontenerów jest statyczna

  • w kontenerach przechowywane będą posegregowane, odpowiednio według kategorii, zdjęcia śmieci

  • zdjęcia śmieci przydzielane są w sposób losowy do każdego z domów

  • śmieciarka zbiera śmieci po najechaniu na pozycję danego domu

  • po każdym uruchomieniu programu tworzona jest struktura katalogów dla posegregowanych śmieci

  • śmieciarka sprawdza w każdym ruchu czy nie dojdzie do kolizji z innym obiektem lub nie wyjedzie poza planszę

  • po prawej stronie wypisywane są aktualne, najważniejsze informacje

  • każdy obiekt na planszy posiada atrybuty odpowiedzalne za przechowywanie wiedzy o danym obiekcie np.: obiekt śmieciarka przechowuje informacje o odwiedzonych domach


2. Struktura katalogów:

katalogi