ifnotmove_listandplant.Plant.if_any_mature_plant(map1)isTrue:#jeżeli są jakieś ruchy do wykonania w move_list oraz istnieje jakaś dojrzała roślina
istate=graph.Istate(tractor1.get_direction(),tractor1.get_x()/definitions.BLOCK_SIZE,tractor1.get_y()/definitions.BLOCK_SIZE)#stan początkowy traktora (jego orientacja oraz jego aktualne współrzędne)
#move_list = (graph.graphsearch([], [], istate, graph.succ, plant.Plant.get_closest_mature_plant(map1, tractor1))) #lista z ruchami, które należy po kolei wykonać, graph
ifdecision==[0]:#jeżeli decyzja jest 0 (brak powrotu do stacji) to uprawiaj pole
move_list=(astar.graphsearch([],[],istate,graph.succ,plant.Plant.get_closest_mature_plant(map1,istate),astar.f,map1))#lista z ruchami, które należy po kolei wykonać, astar
else:#jeżeli decyzja jest 1 (powrót do stacji) to wróć do stacji uzupełnić zapasy
move_list=(graph.graphsearch([],[],istate,graph.succ,(0,0)))#lista z ruchami, które należy po kolei wykonać, graphsearch
decision=treelearn.make_decision(tree,tractor1.get_all_amount_of_seeds(),tractor1.get_all_collected_plants(),tractor1.get_all_fertilizer(),tractor1.get_fuel(),tractor1.get_water_level())#podejmij decyzję czy wracać do stacji (0 : NIE, 1 : TAK)