8666a7dbf9
actually WORKING!!!!! one-direction attack with no ghost-knights (only knights, no monsters and fortress)
2022-06-09 22:29:44 +02:00
e31364b21c
fixed knights_hp + basic attack ^<>v (improvement in progress)
2022-06-08 12:51:09 +02:00
korzepadawid
3f68f4c8a6
bug fix
2022-06-05 10:57:20 +02:00
Angelika Iskra
e9ef300dde
import and export map;
2022-05-31 01:03:00 +02:00
e8c32ade2a
Merge branch 'master' of https://git.wmi.amu.edu.pl/s464965/WMICraft into cnn
...
Conflicts:
common/constants.py
common/helpers.py
requirements.txt
2022-05-25 19:54:47 +02:00
XsedoX
736dbc9616
nie potrzeba filderu all
2022-05-18 10:29:05 +02:00
7ce2f0cc38
Merge pull request 'decision_tree_impl' ( #25 ) from decision_tree_impl into master
...
Reviewed-on: s464965/WMICraft#25
2022-05-18 10:05:08 +02:00
dc411fae42
neural network sprawny wraz z interfejsem
2022-05-17 22:54:56 +02:00
XsedoX
3fce0a5b57
uzycie sprite.Group.update() - gdy umrze sprite, to healthbar nie bedzie renderowany
2022-05-13 10:37:00 +02:00
504cfd1af0
poprawki do healthbar oraz dostawania obrazen. TRZEBA UZYWAC FUNKCJI W knight.py
2022-05-11 16:50:14 +02:00
korzepadawid
33577c1824
hotfix
2022-05-09 18:22:01 +02:00
korzepadawid
1a4f245087
decision_tree
2022-05-08 20:36:33 +02:00
korzepadawid
8b76d3635b
finding neighbour tiles
2022-05-08 19:26:09 +02:00
9f3c5fb2d5
liczenie rycerzy dziala
2022-04-28 21:50:12 +02:00
fe964ceb7e
ESC chyba naprawiony(ale pewnie i tak zaraz znajdziemy jakiegos buga xd)
2022-04-28 14:23:44 +02:00
dca9c82b70
health_bar.py - gotowy
2022-04-28 14:13:59 +02:00
0f6f2354d3
sprite group w level.py zamienilem na LayeredUpdates() oraz dodałem do każdego sprite'a layer, wiec nie beda na siebie nachodzic nigdy
2022-04-28 10:18:17 +02:00
1998f94c3d
Merge branch 'master' of https://git.wmi.amu.edu.pl/s464965/WMICraft
...
Conflicts:
logic/game.py
2022-04-28 09:51:50 +02:00
c11fdae8a5
healthbar WIP - team health bars jako klasa health_bar.py
2022-04-28 09:50:24 +02:00
e5af464eb2
healthbar WIP - team health bars jako klasa health_bar.py
2022-04-24 22:06:20 +02:00
korzepadawid
1dbb1a0e4c
feat: field costs
2022-04-13 18:35:02 +02:00
korzepadawid
af2f61984a
feat: logs queue
2022-04-12 20:44:27 +02:00
korzepadawid
04f17e3293
feat: a_star without tile costs
2022-04-12 20:21:29 +02:00
korzepadawid
7131d1f905
feat: movement
2022-04-12 19:12:41 +02:00
korzepadawid
6d4891fab8
fix: integration with level
2022-04-12 00:35:01 +02:00
korzepadawid
fbbb521a4b
fix: actions
2022-04-11 22:52:58 +02:00
korzepadawid
f4ec5b5869
feat: models
2022-04-11 19:18:03 +02:00
e2fad68813
Merge branch 'master' of https://git.wmi.amu.edu.pl/s464965/WMICraft
...
Conflicts:
common/constants.py
logic/game.py
logic/grid.py
models/knight.py
2022-04-11 17:54:00 +02:00
0a7b6136a5
healthbar WIP
2022-04-11 17:51:46 +02:00
Angelika Iskra
404eb8e70d
refactor bfs;
2022-04-11 13:13:03 +02:00
Angelika Iskra
e98a4da2aa
finished bfs;
2022-04-11 12:56:22 +02:00
Angelika Iskra
57cdb87820
worked on bfs;
2022-04-11 12:00:15 +02:00
Angelika Iskra
8196a5ec62
bfs - knights are moving but idk where
2022-04-11 00:01:57 +02:00
Angelika Iskra
ac74280271
work on new logic;
2022-04-10 20:28:50 +02:00
62e78ce885
odkryłem że istnieje grupa do jednego sprite'a - GroupSingle i zmieniłem grupe z tile'ami na single.
2022-04-09 21:28:31 +02:00
deabeeac43
mozna zgetowac tile po row i column do tego jest funkcja get_tile w grid;
...
step_onto -> put_on(zmiana nazwy), dziala poprawnie(maly bug byl);funkcja put_on_tile(row, column, obj) sluzy polozeniu danego obiektu na danym tilu, przyklad uzycia zakomentowany w game.py(wywolujcie po spawnerze, bo nadpisze pozycje xd); dorobilem wlasny exception, gdy tile jest zajety w pliku exceptions.py - moze sie przyda ten plik
2022-04-08 17:15:01 +02:00
XsedoX
5700cd89c8
zmiana rzedow z sprite.Group na pythonowa tablice
2022-04-08 11:24:03 +02:00
GeorgeTom17
7286171207
controlling fields with water and trees
2022-04-06 21:08:32 +02:00
c75299e152
poprawki field.py
2022-04-05 15:38:26 +02:00
c927bab887
wejscie na pole
2022-04-05 10:54:30 +02:00
86aa939433
field zna swoj stan ale go sam nie odswieza(trzeba recznie zmieniac wartosc - todo); field jest teraz spritem(co przyda sie pozniej); spawner.py dostosowany do nowego kodu; game.py dostosowane do zmian; twierdza dalej jest widziana jako 1x1
2022-04-05 10:47:45 +02:00
korzepadawid
621a36461c
fixed bug :~DDD
2022-04-04 21:51:32 +02:00
korzepadawid
4caba91c7e
tests: added edge case
2022-04-04 21:27:47 +02:00
korzepadawid
f06ea9e5b0
tests: added test case
2022-04-04 21:23:32 +02:00
korzepadawid
bef17bccd1
feat: round queue
2022-04-04 21:07:40 +02:00
d6c281c814
random monster images and stats added (monsters, knights)
2022-03-24 21:45:17 +01:00
Angelika Iskra
cacb305d47
added castle;
2022-03-24 16:32:14 +01:00
25d46a1baf
monsters v2 (max będzie v4)
2022-03-24 13:09:43 +01:00
bc6aa0a558
niekompletny update potworów
2022-03-24 12:54:22 +01:00
korzepadawid
352f5ecee9
feat: spawning teams
2022-03-21 20:30:02 +01:00