36 lines
1.0 KiB
Markdown
36 lines
1.0 KiB
Markdown
## Projekt GRK 2023Z
|
|
Szymon Szczubkowski, Agnieszka Wyrosławska
|
|
|
|
## Zaimplementowane technologie
|
|
|
|
### Physically based rendering
|
|
W projekcie zaimplementowane jest oświetlenie PBR. Wspiera ono albedo, roughness, metallic, ambient occlusion oraz **normal** mapy.
|
|
|
|
### Normal mapping
|
|
Razem z PBR zaimplementowane zostało wsparcie dla normal maps.
|
|
|
|
|
|
![picture](https://i.imgur.com/VJP72bY.png)
|
|
|
|
### Skybox cubemap
|
|
W tle widoczny jest skybox kosmosu.
|
|
|
|
![picture](https://i.imgur.com/1X3LDC5.png)
|
|
|
|
|
|
### Billboarding
|
|
Na potrzeby wyświetlania cząsteczek ognia zaimplementowany został billboarding.
|
|
|
|
![picture](https://i.gyazo.com/d00aba38d49f6179861f68ec464b4753.gif)
|
|
|
|
### Gamepad mapping
|
|
Jeśli wykryty zostanie gamepad, sterowanie zostanie na niego przełączone.
|
|
Sprawdzany jest stopień popchnięcia gałki oraz wciśnięcia spustu, prędkość statku skaluje się z nimi.
|
|
Sterowanie wygląda następująco:
|
|
|
|
FUNKCJA | PRZYCISK
|
|
--- | ---
|
|
LOT W PRZÓD | PRAWY TRIGGER
|
|
LOT W TYŁ | LEWY TRIGGER
|
|
OBRÓT LEWO-PRAWO | LEWA GAŁKA
|
|
NACHYLENIE GÓRA-DÓŁ | PRAWA GAŁKA |