Grafika_Komputerowa_Interst.../README.md

31 lines
1.2 KiB
Markdown
Raw Permalink Normal View History

2024-02-07 17:43:32 +01:00
# Interaktywny symulator lotu kosmicznego 3D "Interstellar Odyssey"
2024-02-08 15:53:41 +01:00
![Screenshot](screenshot.png)
2024-02-07 17:43:32 +01:00
## Motyw Aplikacji:
2024-02-08 09:37:46 +01:00
Interstellar Odyssey to gra zręcznościowa, której celem jest zebranie określonej liczby gwiazdek jednocześnie unikając pojawiających sie asteroid, które mogą zostać zniszczone pociskami gracza.
2024-02-07 17:43:32 +01:00
2024-02-07 17:46:33 +01:00
### Sceny:
- Kosmiczne asteroidy i planety.<br>
2024-02-08 09:37:46 +01:00
- Pasy asteroid. <br>
2024-02-07 17:43:32 +01:00
2024-02-07 17:46:33 +01:00
### Interakcje:
- Sterowanie statkiem.
- Strzelanie pociskami.
- Zbieranie gwiazdek.
- Unikanie przeszkód.
2024-02-08 09:37:46 +01:00
- Niszczenie asteroid.
2024-02-07 17:43:32 +01:00
2024-02-07 17:46:33 +01:00
### Przełożenie Metod Grafiki na Realizację Motywu Aplikacji:
* Mapowanie Normalnych: Detale powierzchni planet i asteroid, nadana trójwymiarowość.
2024-02-08 09:37:46 +01:00
* PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach, stosujące model Fresnela-Schlick
2024-02-07 17:46:33 +01:00
* Proceduralne Generowanie Terenu: Generowanie asteroid i gwiazdek w przestrzeni kosmicznej.
2024-02-08 09:37:46 +01:00
* Skybox
* Kolizje
2024-02-07 17:46:33 +01:00
* Animacja ruchu statku: Płynne i realistyczne ruchy statku kosmicznego przy skręcaniu, wznoszeniu i opadaniu.
2024-02-08 09:37:46 +01:00
2024-02-08 15:53:41 +01:00
###
Wiktoria Grzesik <br>
Maksymilian Szygenda <br>
Nikodem Hederych <br>