|
7cb2903a1d
|
dodanie sieci neuronowej i inne zmiany
|
2023-06-01 16:09:01 +02:00 |
|
Weranda
|
ca668b4b58
|
final zdjęcia
|
2023-06-01 09:17:19 +02:00 |
|
Weranda
|
c5ae2925d9
|
zdjęcia
|
2023-05-31 21:53:18 +02:00 |
|
Weranda
|
e095eb596e
|
kolejne zdjecia
|
2023-05-31 21:50:33 +02:00 |
|
Weranda
|
c7c363fd2d
|
nowa porcja zdjęć
|
2023-05-31 13:20:15 +02:00 |
|
Weranda
|
2d25ad626b
|
Nowa porcja zdjęć
|
2023-05-29 19:52:46 +02:00 |
|
Weranda
|
23e6ca027c
|
nowa porcja zdjęć
|
2023-05-28 18:57:15 +02:00 |
|
Weranda
|
bec4c4e275
|
Pierwsza porcja zdjęć + jeden rodzaj infantry ork
|
2023-05-27 17:05:45 +02:00 |
|
|
a4ece14a16
|
jak wyglada drzewo
|
2023-05-25 11:11:15 +02:00 |
|
|
8bcb2066e1
|
algorytm id3
|
2023-05-25 11:09:16 +02:00 |
|
|
1c26165161
|
dane dla id3
|
2023-05-25 11:06:24 +02:00 |
|
|
a1f1527319
|
Usuń 'drzewo_decyzyjne/data.csv'
|
2023-05-25 11:05:26 +02:00 |
|
|
6dd15eccf7
|
Prześlij pliki do 'drzewo_decyzyjne'
dataset dla algorytmu uczenia
|
2023-05-23 17:13:34 +02:00 |
|
|
635d448799
|
a * wypisuje droge
|
2023-05-05 14:56:42 +02:00 |
|
|
0e183ca1cf
|
dodanie małych skał (koszt przejscia)
|
2023-05-04 14:18:50 +02:00 |
|
Weranda
|
e8bf3725fc
|
dodanie trawy (większy koszt) i porządek w kodzie
|
2023-05-04 14:06:31 +02:00 |
|
Weranda
|
6b5f4386bc
|
obracanie obrazka + dodanie warstw
|
2023-05-03 16:10:03 +02:00 |
|
Weranda
|
61d7ab2fe3
|
bfs działający
|
2023-05-03 13:29:17 +02:00 |
|
Weranda
|
b7cf4c914f
|
dodanie bfs bez ruszenia agentem
|
2023-05-02 20:36:45 +02:00 |
|
Weranda
|
3de4a8966b
|
dodanie obróconych zdjęć
|
2023-04-29 13:01:47 +02:00 |
|
Weranda
|
53ad6e8ed1
|
dodanie leczenia
|
2023-04-29 12:00:36 +02:00 |
|
Weranda
|
2411b49b02
|
aktualizacja komentarzy
|
2023-04-21 15:49:54 +02:00 |
|
Weranda
|
2e1ccc9d1c
|
usunięcie komentarzy starych
|
2023-04-21 15:46:27 +02:00 |
|
|
f5b66bcf83
|
dodalem stan, postac sie rusza tylko do przodu
|
2023-04-21 13:11:47 +02:00 |
|
Weranda
|
bf66823c64
|
Merge branch 'master' of https://git.wmi.amu.edu.pl/s473564/Gra-SI
|
2023-04-21 09:10:12 +02:00 |
|
|
d86f263987
|
lvl indicatior
|
2023-04-18 22:15:23 +02:00 |
|
|
a8036b32a1
|
health bar
|
2023-04-18 21:38:22 +02:00 |
|
|
82b21db6c4
|
unknown class
|
2023-03-31 15:26:54 +02:00 |
|
Weranda
|
ceccd0dca6
|
zmiana nazwy okienka
|
2023-03-31 15:10:37 +02:00 |
|
|
e2d816fcac
|
po zabiciu bohater traci zdrowie(testowo ma 10000 zdrowia),po zabiciu moba dostaje +1 lvl, gra sie konczy po zabiciu saurona, porusza sie wolniej(dla wygody)
|
2023-03-31 12:01:43 +02:00 |
|
Weranda
|
46e766afcc
|
za mało życia = kill + dodanie komentarzy
|
2023-03-31 11:03:11 +02:00 |
|
Weranda
|
f82c22c14b
|
dodanie życia agenta + damage mobów
|
2023-03-31 10:56:43 +02:00 |
|
Weranda
|
c5f00fc058
|
gdy agent walczy ze zbyt wysokim poziomem ginie
|
2023-03-30 22:09:13 +02:00 |
|
Weranda
|
562ad9efdd
|
poprawa ułożenia mobów
|
2023-03-30 20:27:31 +02:00 |
|
Weranda
|
98f8669a3c
|
dodanie kolizji ze skałami
|
2023-03-30 20:10:29 +02:00 |
|
Weranda
|
ea957fac37
|
dodanie mobów na mapie
|
2023-03-30 19:54:48 +02:00 |
|
wojtekgoralewski
|
4a335218c0
|
grafika+object skała+agent nie wychodzi poza mapę
|
2023-03-30 15:51:20 +02:00 |
|
Weranda
|
af8529865d
|
agent poruszający się po mapie + zmiany w main
|
2023-03-29 18:11:34 +02:00 |
|
Weranda
|
46524da263
|
przeniesienie stałych zmiennych do osobnego pliku
|
2023-03-29 16:58:24 +02:00 |
|
|
769aeff89e
|
Zdjecia potworow i agenta
|
2023-03-29 16:17:10 +02:00 |
|
|
b0f6468a27
|
usuń sauron.jpg
|
2023-03-29 16:16:19 +02:00 |
|
|
963f930a01
|
usuń ork_lucznik.jpg
|
2023-03-29 16:16:09 +02:00 |
|
|
71489a3af0
|
Usuń ork-piechota2.jpg
|
2023-03-29 16:15:46 +02:00 |
|
|
29afd5f8f2
|
Usuń ork-piechota.jpg
|
2023-03-29 16:15:25 +02:00 |
|
|
b24929b463
|
Usuń gandalf.jpg
|
2023-03-29 16:15:06 +02:00 |
|
wojtekgoralewski
|
65ccd915e7
|
krata
|
2023-03-29 16:09:57 +02:00 |
|
wojtekgoralewski
|
886f7ee236
|
first commit
|
2023-03-29 16:04:18 +02:00 |
|