44 lines
1.1 KiB
Markdown
44 lines
1.1 KiB
Markdown
# Nazwa Projektu
|
|
Projekt z grafiki komputerowej - Interstellar Odyssey
|
|
|
|
|
|
## Opis
|
|
Interaktywny symulator loty kosmicznego 3D. Celem naszej gry jest zwiedzanie rożnych układów słonecznych.
|
|
Pokonywanie jak największej ilości wrogów i utrzymywanie się przy życiu za pomocą dostępnych itemków do zebrania.
|
|
|
|
|
|
## Funkcje i możliwości
|
|
-Physically Based Rendering z mapą normalnych :
|
|
![normal_map](images/normal_map.png)
|
|
|
|
-Sprite Rendering razem z techniką bilboardingu:
|
|
![sprite_rendering](images/sprite.png)
|
|
|
|
- Particle Generator:
|
|
![Turbo](images/turbo.png)
|
|
|
|
- Skybox/Tworzenie wielu galaktyk:
|
|
![galaktyki](images/galaktyki.png)
|
|
|
|
- Strzelanie
|
|
![strzelanie](images/strzelanie.png)
|
|
|
|
- Pas asteroid
|
|
![pas_asteroid](images/asteroidy.png)
|
|
|
|
- Otrzymywanie i zadawanie obrażeń
|
|
![sprite_dmg](images/sprite_dmg.png)
|
|
|
|
- Możliwości uzupełnienia turbo i życia przez zbieranie itemków
|
|
![hp](images/hp.png)
|
|
|
|
oraz dynamiczne poruszanie się statku podczas skrętów, lotów w górę i w dół oraz na ukos
|
|
|
|
|
|
## Skład zespołu
|
|
Sprite Rendering
|
|
- Mateusz Kantorski
|
|
- Paweł Felcyn
|
|
- Wojciech Goralewski
|
|
|