andrzej
|
bb4800eb33
|
Demo poruszania się agenta, poprawka
|
2020-04-07 18:50:25 +02:00 |
|
andrzej
|
20eda4e31c
|
Demo poruszania się agenta
|
2020-04-07 01:18:04 +02:00 |
|
andrzej
|
4bce97c9e7
|
Dodanie readme, oraz pola Agent.is_loaded
|
2020-04-06 16:11:57 +02:00 |
|
andrzej
|
440aab0adc
|
Poprawka w odświeżaniu mapy
|
2020-04-06 15:18:00 +02:00 |
|
andrzej
|
dae93da39d
|
Dodanie metod do poruszania się agentem
|
2020-04-06 15:12:50 +02:00 |
|
andrzej
|
70bb6c6b5e
|
Poprawa generowania regałów
|
2020-04-05 16:49:45 +02:00 |
|
andrzej
|
6393837799
|
Modyfikacja paczek, otrzymują również status, mogący być LOOSE - paczka leży na podłodze, STORED - paczka jest przechowywana na regale, STORED_BAD_LOCATION - paczka jest na regale, ale w złym miejscu magazynu, lub na regale, na którym "gabarytowo" nie powinna się znaleźć
|
2020-04-05 15:26:28 +02:00 |
|
andrzej
|
c33043986c
|
Dodanie paczek, paczka jest obiektem klasy Pack, obiekt ten przyjmuje informacje o swoim rozmiarze/wadze(domyślnie MEDIUM), kategorii (domyślnie 'general' TODO kategoria 'mrozone'/'latwo_psujace_sie'), oraz pole na którym paczka leży, które jest obiektem klasy Tile
|
2020-04-05 15:04:38 +02:00 |
|
andrzej
|
fc7328470d
|
Zaczątek generowania mapy (JESZCZE NIE DZIAŁA!)
|
2020-04-04 22:03:15 +02:00 |
|
andrzej
|
89b63b585c
|
Szkielet szkieletu
|
2020-04-02 15:25:15 +02:00 |
|