Commit Graph

16 Commits

Author SHA1 Message Date
Yakudami
1498ce4336 fixes 2020-04-28 01:25:27 +02:00
Yakudami
b32451379b fixes 2020-04-28 01:24:12 +02:00
andrzej
a287dc19c6 zaznaczenie celu 2020-04-28 01:18:23 +02:00
andrzej
ae4f280246 Poprawka xD 2020-04-28 01:05:52 +02:00
Yakudami
b2463050bc moje podejscie 2020-04-27 22:14:07 +02:00
andrzej
716b4f0577 Poprawki 2020-04-23 19:43:51 +02:00
andrzej
bb4800eb33 Demo poruszania się agenta, poprawka 2020-04-07 18:50:25 +02:00
andrzej
20eda4e31c Demo poruszania się agenta 2020-04-07 01:18:04 +02:00
andrzej
4bce97c9e7 Dodanie readme, oraz pola Agent.is_loaded 2020-04-06 16:11:57 +02:00
andrzej
440aab0adc Poprawka w odświeżaniu mapy 2020-04-06 15:18:00 +02:00
andrzej
dae93da39d Dodanie metod do poruszania się agentem 2020-04-06 15:12:50 +02:00
andrzej
70bb6c6b5e Poprawa generowania regałów 2020-04-05 16:49:45 +02:00
andrzej
6393837799 Modyfikacja paczek, otrzymują również status, mogący być LOOSE - paczka leży na podłodze, STORED - paczka jest przechowywana na regale, STORED_BAD_LOCATION - paczka jest na regale, ale w złym miejscu magazynu, lub na regale, na którym "gabarytowo" nie powinna się znaleźć 2020-04-05 15:26:28 +02:00
andrzej
c33043986c Dodanie paczek, paczka jest obiektem klasy Pack, obiekt ten przyjmuje informacje o swoim rozmiarze/wadze(domyślnie MEDIUM), kategorii (domyślnie 'general' TODO kategoria 'mrozone'/'latwo_psujace_sie'), oraz pole na którym paczka leży, które jest obiektem klasy Tile 2020-04-05 15:04:38 +02:00
andrzej
fc7328470d Zaczątek generowania mapy (JESZCZE NIE DZIAŁA!) 2020-04-04 22:03:15 +02:00
andrzej
89b63b585c Szkielet szkieletu 2020-04-02 15:25:15 +02:00