Commit Graph

34 Commits

Author SHA1 Message Date
c4112e247b Dodanie listy paczek przed algorytmem genetycznym 2022-06-08 21:51:20 +02:00
eb7b8301fc Update 'main.py' 2022-06-08 21:10:37 +02:00
d15203280d zmiana nadaj_cel_agentowi(); ustawienie(); wroc() 2022-06-08 09:56:20 +02:00
Aniela
82711c4c98 sieci neuronowe, wózek po każdej paczce wraca na początek po kolejną, każdy numer paczki ma przypisana szafkę 2022-06-01 23:03:34 +02:00
Aniela
bb500aa26d Sieci neuronowe, agent porusza się zgodnie z numerem paczki 2022-06-01 17:08:33 +02:00
Aniela
7551296681 Losowanie trzech liczb i tworzenie z nich liczby trzycyfrowej 2022-05-30 17:56:30 +02:00
627a6b5ab8 poprawka 2022-05-26 16:06:01 +02:00
Aniela
4a49e5d829 sieć neuronowa, rozpoznawanie cyfry z obrazka oraz testowe cyfry 2022-05-25 20:20:09 +02:00
s464917
e5d6b894bc dodane ikony dywanu i kaluzy, zmieniona ikona wozka 2022-05-16 21:41:38 +02:00
bf0f1a4362 Drzewo decyzyjne - decyzja, czy osoba ma natychmast opuścić magazyn 2022-05-11 17:32:28 +02:00
domjag5
18ab66459c dopasowanie kosztu, obracanie agenta 2022-04-28 16:50:19 +02:00
544bda1766 A-gwiazdka. Na podłodze dywany i kałuże. 2022-04-18 23:28:28 +02:00
1c4c851c3d Możliwość zamknięcia okna w każdym momencie. Zmiana sposobu wyświetlania. Zastosowanie wzorca "obserwator". 2022-04-16 16:45:37 +02:00
c8ea93916b Succ używający akcji i stanów; poprawa bfs - tworzenie ciągu akcji; interpretacja ciągu akcji przez agenta. 2022-04-06 14:05:40 +02:00
ccbb743403 algorytm bfs z funkcją następnika, dodatkowo zmieniono wielkość i ilość pól kraty 2022-04-04 16:28:25 +02:00
321ac8490e Szafki z półkami i miejscami na półkach 2022-04-01 18:18:30 +02:00
d3387c820c Szafki z półkami jako ściany 2022-03-27 23:08:35 +02:00
c9e4022dba Praca nad ramami (wiedzą agenta). Eksperymenty z kolorami i zawartością pól. 2022-03-22 21:52:05 +01:00
e8b5d96263 Scalenie dodana_etykieta_i_paczka do mastera 2022-03-22 14:02:42 +01:00
21fccb422f Agent porusza się losowo po kracie zajmując 9 pól. 2022-03-22 11:20:58 +01:00
adece3ebc9 Poprawa struktury kodu. Ograniczenie się do jednego agenta. 2022-03-21 22:13:57 +01:00
2d05a136a0 Wózki nie najeżdżają na siebie. Dodanie funkcjonalności agentom. 2022-03-21 22:12:01 +01:00
90356ec6d8 Wózki nie najeżdżają na siebie. Dodanie funkcjonalności agentom. 2022-03-21 22:05:28 +01:00
e8aa87ff54 Wózki nie najeżdżają na siebie. Dodanie funkcjonalności agentom. 2022-03-21 19:41:34 +01:00
9ca4f821e1 Stworzenie kraty (prawdziwej, z polami). Losowanie na nią agentów zajmujących nxn pól. 2022-03-10 19:41:05 +01:00
61c8f63437 Wózki nie najeżdżają na siebie. Dodanie funkcjonalności agentom. 2022-03-09 16:08:26 +01:00
e7d28ad14a Traktowanie wozków jako obiektów. Stworzenie klasy Agent1, wydzielenie jej do osobnego pliku. Wydzielenie stałych do osobnego pliku. 2022-03-09 12:27:02 +01:00
027e111573 Poprawa płynności jazdy wózków. 2022-03-09 11:53:39 +01:00
4b57fba82a Losowe generowanie poruszających się losowo wózków. 2022-03-08 23:28:04 +01:00
b558c12612 Losowe generowanie poruszających się losowo wózków. 2022-03-08 23:22:51 +01:00
7818eb4095 Dodanie wózka poruszającego się losowo. 2022-03-08 23:00:42 +01:00
3bbc35e1ac Stworzenie kraty i wygaszacza ekranu na niej. 2022-03-08 23:00:42 +01:00
f09e43584f Próba utworzenia innego brancha. 2022-03-07 20:52:34 +01:00
93d4b3018a Pierwsze próby poznania pygame. 2022-03-07 20:41:12 +01:00