|
d15203280d
|
zmiana nadaj_cel_agentowi(); ustawienie(); wroc()
|
2022-06-08 09:56:20 +02:00 |
|
Aniela
|
82711c4c98
|
sieci neuronowe, wózek po każdej paczce wraca na początek po kolejną, każdy numer paczki ma przypisana szafkę
|
2022-06-01 23:03:34 +02:00 |
|
Aniela
|
bb500aa26d
|
Sieci neuronowe, agent porusza się zgodnie z numerem paczki
|
2022-06-01 17:08:33 +02:00 |
|
Aniela
|
7551296681
|
Losowanie trzech liczb i tworzenie z nich liczby trzycyfrowej
|
2022-05-30 17:56:30 +02:00 |
|
|
627a6b5ab8
|
poprawka
|
2022-05-26 16:06:01 +02:00 |
|
Aniela
|
4a49e5d829
|
sieć neuronowa, rozpoznawanie cyfry z obrazka oraz testowe cyfry
|
2022-05-25 20:20:09 +02:00 |
|
s464917
|
e5d6b894bc
|
dodane ikony dywanu i kaluzy, zmieniona ikona wozka
|
2022-05-16 21:41:38 +02:00 |
|
|
bf0f1a4362
|
Drzewo decyzyjne - decyzja, czy osoba ma natychmast opuścić magazyn
|
2022-05-11 17:32:28 +02:00 |
|
domjag5
|
18ab66459c
|
dopasowanie kosztu, obracanie agenta
|
2022-04-28 16:50:19 +02:00 |
|
|
544bda1766
|
A-gwiazdka. Na podłodze dywany i kałuże.
|
2022-04-18 23:28:28 +02:00 |
|
|
1c4c851c3d
|
Możliwość zamknięcia okna w każdym momencie. Zmiana sposobu wyświetlania. Zastosowanie wzorca "obserwator".
|
2022-04-16 16:45:37 +02:00 |
|
|
c8ea93916b
|
Succ używający akcji i stanów; poprawa bfs - tworzenie ciągu akcji; interpretacja ciągu akcji przez agenta.
|
2022-04-06 14:05:40 +02:00 |
|
|
ccbb743403
|
algorytm bfs z funkcją następnika, dodatkowo zmieniono wielkość i ilość pól kraty
|
2022-04-04 16:28:25 +02:00 |
|
|
321ac8490e
|
Szafki z półkami i miejscami na półkach
|
2022-04-01 18:18:30 +02:00 |
|
|
d3387c820c
|
Szafki z półkami jako ściany
|
2022-03-27 23:08:35 +02:00 |
|
|
c9e4022dba
|
Praca nad ramami (wiedzą agenta). Eksperymenty z kolorami i zawartością pól.
|
2022-03-22 21:52:05 +01:00 |
|
|
e8b5d96263
|
Scalenie dodana_etykieta_i_paczka do mastera
|
2022-03-22 14:02:42 +01:00 |
|
|
21fccb422f
|
Agent porusza się losowo po kracie zajmując 9 pól.
|
2022-03-22 11:20:58 +01:00 |
|
|
adece3ebc9
|
Poprawa struktury kodu. Ograniczenie się do jednego agenta.
|
2022-03-21 22:13:57 +01:00 |
|
|
2d05a136a0
|
Wózki nie najeżdżają na siebie. Dodanie funkcjonalności agentom.
|
2022-03-21 22:12:01 +01:00 |
|
|
90356ec6d8
|
Wózki nie najeżdżają na siebie. Dodanie funkcjonalności agentom.
|
2022-03-21 22:05:28 +01:00 |
|
|
e8aa87ff54
|
Wózki nie najeżdżają na siebie. Dodanie funkcjonalności agentom.
|
2022-03-21 19:41:34 +01:00 |
|
|
9ca4f821e1
|
Stworzenie kraty (prawdziwej, z polami). Losowanie na nią agentów zajmujących nxn pól.
|
2022-03-10 19:41:05 +01:00 |
|
|
61c8f63437
|
Wózki nie najeżdżają na siebie. Dodanie funkcjonalności agentom.
|
2022-03-09 16:08:26 +01:00 |
|
|
e7d28ad14a
|
Traktowanie wozków jako obiektów. Stworzenie klasy Agent1, wydzielenie jej do osobnego pliku. Wydzielenie stałych do osobnego pliku.
|
2022-03-09 12:27:02 +01:00 |
|
|
027e111573
|
Poprawa płynności jazdy wózków.
|
2022-03-09 11:53:39 +01:00 |
|
|
4b57fba82a
|
Losowe generowanie poruszających się losowo wózków.
|
2022-03-08 23:28:04 +01:00 |
|
|
b558c12612
|
Losowe generowanie poruszających się losowo wózków.
|
2022-03-08 23:22:51 +01:00 |
|
|
7818eb4095
|
Dodanie wózka poruszającego się losowo.
|
2022-03-08 23:00:42 +01:00 |
|
|
3bbc35e1ac
|
Stworzenie kraty i wygaszacza ekranu na niej.
|
2022-03-08 23:00:42 +01:00 |
|
|
f09e43584f
|
Próba utworzenia innego brancha.
|
2022-03-07 20:52:34 +01:00 |
|
|
93d4b3018a
|
Pierwsze próby poznania pygame.
|
2022-03-07 20:41:12 +01:00 |
|