andrzej
|
5ba42f7942
|
Przebudowa drzewa decyzyjnego, trainsetu, oraz stworzenie funkcji heurystycznej dla szukania regału, oraz testsetu
|
2020-05-10 14:31:00 +02:00 |
|
andrzej
|
ace8f74440
|
Poprawki
|
2020-05-07 21:35:24 +02:00 |
|
andrzej
|
0e0f15a86e
|
Merge branch 'szukanie_paczek'
|
2020-05-07 17:40:32 +02:00 |
|
andrzej
|
5bf27c46ad
|
Zmiana ilości paczek
|
2020-05-07 17:39:00 +02:00 |
|
andrzej
|
ba69a06e3f
|
Poprawki
|
2020-05-07 16:42:19 +02:00 |
|
andrzej
|
b9fa16a5a9
|
Poprawka wizualna
|
2020-05-03 18:21:25 +02:00 |
|
andrzej
|
2cee412170
|
Dodanie obszaru będącego chłodnią, zmiana atrybutów regałów i paczek, mają teraz odpowiednio określoną pojemność(losowaną z zakresu), oraz rozmiar.
|
2020-05-03 18:01:23 +02:00 |
|
andrzej
|
e54769abdd
|
Poprawka, aby agent nie przejeżdżał przez regały gdy jest załadowany, poprawka warunku odpalenia rekurencyjnie find_nearest_rack_for
|
2020-05-01 13:48:13 +02:00 |
|
andrzej
|
98c16b9227
|
Zmiana ilości paczek w magazynie
|
2020-05-01 01:20:28 +02:00 |
|
andrzej
|
42f79f165a
|
Poprawka, by zamykało okno gdy wszystkie paczki są na swoich miejscach
|
2020-05-01 01:19:23 +02:00 |
|
andrzej
|
7606871afb
|
Dodanie szukania najbliższej paczki, szukania najbliższego regału pasującego do paczki, i ładowania i odkładania paczki na miejsce
|
2020-05-01 01:08:08 +02:00 |
|
Yakudami
|
b29f027943
|
dodanie skręcania i tekstury wózka
|
2020-04-30 16:36:55 +02:00 |
|
andrzej
|
e91bf45be5
|
Naprawa błędu and -> or
|
2020-04-28 23:12:57 +02:00 |
|
andrzej
|
ef76909342
|
Merge branch 'yaku-astar' of https://git.wmi.amu.edu.pl/s444360/SI_2020 into yaku-astar
|
2020-04-28 22:07:58 +02:00 |
|
andrzej
|
7e210a0b10
|
Przebudowa, zastosowanie PriorityQueue, jednolita zawartość pól warehouse.tiles
|
2020-04-28 22:03:48 +02:00 |
|
Yakudami
|
1498ce4336
|
fixes
|
2020-04-28 01:25:27 +02:00 |
|
Yakudami
|
b32451379b
|
fixes
|
2020-04-28 01:24:12 +02:00 |
|
andrzej
|
a287dc19c6
|
zaznaczenie celu
|
2020-04-28 01:18:23 +02:00 |
|
andrzej
|
ae4f280246
|
Poprawka xD
|
2020-04-28 01:05:52 +02:00 |
|
Yakudami
|
b2463050bc
|
moje podejscie
|
2020-04-27 22:14:07 +02:00 |
|
andrzej
|
716b4f0577
|
Poprawki
|
2020-04-23 19:43:51 +02:00 |
|
andrzej
|
bb4800eb33
|
Demo poruszania się agenta, poprawka
|
2020-04-07 18:50:25 +02:00 |
|
andrzej
|
20eda4e31c
|
Demo poruszania się agenta
|
2020-04-07 01:18:04 +02:00 |
|
andrzej
|
4bce97c9e7
|
Dodanie readme, oraz pola Agent.is_loaded
|
2020-04-06 16:11:57 +02:00 |
|
andrzej
|
440aab0adc
|
Poprawka w odświeżaniu mapy
|
2020-04-06 15:18:00 +02:00 |
|
andrzej
|
dae93da39d
|
Dodanie metod do poruszania się agentem
|
2020-04-06 15:12:50 +02:00 |
|
andrzej
|
70bb6c6b5e
|
Poprawa generowania regałów
|
2020-04-05 16:49:45 +02:00 |
|
andrzej
|
6393837799
|
Modyfikacja paczek, otrzymują również status, mogący być LOOSE - paczka leży na podłodze, STORED - paczka jest przechowywana na regale, STORED_BAD_LOCATION - paczka jest na regale, ale w złym miejscu magazynu, lub na regale, na którym "gabarytowo" nie powinna się znaleźć
|
2020-04-05 15:26:28 +02:00 |
|
andrzej
|
c33043986c
|
Dodanie paczek, paczka jest obiektem klasy Pack, obiekt ten przyjmuje informacje o swoim rozmiarze/wadze(domyślnie MEDIUM), kategorii (domyślnie 'general' TODO kategoria 'mrozone'/'latwo_psujace_sie'), oraz pole na którym paczka leży, które jest obiektem klasy Tile
|
2020-04-05 15:04:38 +02:00 |
|
andrzej
|
fc7328470d
|
Zaczątek generowania mapy (JESZCZE NIE DZIAŁA!)
|
2020-04-04 22:03:15 +02:00 |
|
andrzej
|
89b63b585c
|
Szkielet szkieletu
|
2020-04-02 15:25:15 +02:00 |
|