Commit Graph

32 Commits

Author SHA1 Message Date
andrzej
8c66ac657c Poprawki, metoda zwracająca listę regałów 2020-05-11 12:17:58 +02:00
andrzej
5ba42f7942 Przebudowa drzewa decyzyjnego, trainsetu, oraz stworzenie funkcji heurystycznej dla szukania regału, oraz testsetu 2020-05-10 14:31:00 +02:00
andrzej
ace8f74440 Poprawki 2020-05-07 21:35:24 +02:00
andrzej
0e0f15a86e Merge branch 'szukanie_paczek' 2020-05-07 17:40:32 +02:00
andrzej
5bf27c46ad Zmiana ilości paczek 2020-05-07 17:39:00 +02:00
andrzej
ba69a06e3f Poprawki 2020-05-07 16:42:19 +02:00
andrzej
b9fa16a5a9 Poprawka wizualna 2020-05-03 18:21:25 +02:00
andrzej
2cee412170 Dodanie obszaru będącego chłodnią, zmiana atrybutów regałów i paczek, mają teraz odpowiednio określoną pojemność(losowaną z zakresu), oraz rozmiar. 2020-05-03 18:01:23 +02:00
andrzej
e54769abdd Poprawka, aby agent nie przejeżdżał przez regały gdy jest załadowany, poprawka warunku odpalenia rekurencyjnie find_nearest_rack_for 2020-05-01 13:48:13 +02:00
andrzej
98c16b9227 Zmiana ilości paczek w magazynie 2020-05-01 01:20:28 +02:00
andrzej
42f79f165a Poprawka, by zamykało okno gdy wszystkie paczki są na swoich miejscach 2020-05-01 01:19:23 +02:00
andrzej
7606871afb Dodanie szukania najbliższej paczki, szukania najbliższego regału pasującego do paczki, i ładowania i odkładania paczki na miejsce 2020-05-01 01:08:08 +02:00
Yakudami
b29f027943 dodanie skręcania i tekstury wózka 2020-04-30 16:36:55 +02:00
andrzej
e91bf45be5 Naprawa błędu and -> or 2020-04-28 23:12:57 +02:00
andrzej
ef76909342 Merge branch 'yaku-astar' of https://git.wmi.amu.edu.pl/s444360/SI_2020 into yaku-astar 2020-04-28 22:07:58 +02:00
andrzej
7e210a0b10 Przebudowa, zastosowanie PriorityQueue, jednolita zawartość pól warehouse.tiles 2020-04-28 22:03:48 +02:00
Yakudami
1498ce4336 fixes 2020-04-28 01:25:27 +02:00
Yakudami
b32451379b fixes 2020-04-28 01:24:12 +02:00
andrzej
a287dc19c6 zaznaczenie celu 2020-04-28 01:18:23 +02:00
andrzej
ae4f280246 Poprawka xD 2020-04-28 01:05:52 +02:00
Yakudami
b2463050bc moje podejscie 2020-04-27 22:14:07 +02:00
andrzej
716b4f0577 Poprawki 2020-04-23 19:43:51 +02:00
andrzej
bb4800eb33 Demo poruszania się agenta, poprawka 2020-04-07 18:50:25 +02:00
andrzej
20eda4e31c Demo poruszania się agenta 2020-04-07 01:18:04 +02:00
andrzej
4bce97c9e7 Dodanie readme, oraz pola Agent.is_loaded 2020-04-06 16:11:57 +02:00
andrzej
440aab0adc Poprawka w odświeżaniu mapy 2020-04-06 15:18:00 +02:00
andrzej
dae93da39d Dodanie metod do poruszania się agentem 2020-04-06 15:12:50 +02:00
andrzej
70bb6c6b5e Poprawa generowania regałów 2020-04-05 16:49:45 +02:00
andrzej
6393837799 Modyfikacja paczek, otrzymują również status, mogący być LOOSE - paczka leży na podłodze, STORED - paczka jest przechowywana na regale, STORED_BAD_LOCATION - paczka jest na regale, ale w złym miejscu magazynu, lub na regale, na którym "gabarytowo" nie powinna się znaleźć 2020-04-05 15:26:28 +02:00
andrzej
c33043986c Dodanie paczek, paczka jest obiektem klasy Pack, obiekt ten przyjmuje informacje o swoim rozmiarze/wadze(domyślnie MEDIUM), kategorii (domyślnie 'general' TODO kategoria 'mrozone'/'latwo_psujace_sie'), oraz pole na którym paczka leży, które jest obiektem klasy Tile 2020-04-05 15:04:38 +02:00
andrzej
fc7328470d Zaczątek generowania mapy (JESZCZE NIE DZIAŁA!) 2020-04-04 22:03:15 +02:00
andrzej
89b63b585c Szkielet szkieletu 2020-04-02 15:25:15 +02:00