andrzej
|
8c66ac657c
|
Poprawki, metoda zwracająca listę regałów
|
2020-05-11 12:17:58 +02:00 |
|
andrzej
|
5ba42f7942
|
Przebudowa drzewa decyzyjnego, trainsetu, oraz stworzenie funkcji heurystycznej dla szukania regału, oraz testsetu
|
2020-05-10 14:31:00 +02:00 |
|
andrzej
|
23a8321e2d
|
Dodanie rodzaju towaru w paczce, oraz temperatury i wilgotności na polu w magazynie
|
2020-05-09 14:01:48 +02:00 |
|
andrzej
|
ba69a06e3f
|
Poprawki
|
2020-05-07 16:42:19 +02:00 |
|
andrzej
|
2cee412170
|
Dodanie obszaru będącego chłodnią, zmiana atrybutów regałów i paczek, mają teraz odpowiednio określoną pojemność(losowaną z zakresu), oraz rozmiar.
|
2020-05-03 18:01:23 +02:00 |
|
andrzej
|
e54769abdd
|
Poprawka, aby agent nie przejeżdżał przez regały gdy jest załadowany, poprawka warunku odpalenia rekurencyjnie find_nearest_rack_for
|
2020-05-01 13:48:13 +02:00 |
|
andrzej
|
06ce652016
|
Poprawka, przesunięcie momentu wykonania operacji załadunku/rozładunku, tak aby wózek wcześniej obrócił się we właściwym kierunku
|
2020-05-01 13:28:10 +02:00 |
|
andrzej
|
42f79f165a
|
Poprawka, by zamykało okno gdy wszystkie paczki są na swoich miejscach
|
2020-05-01 01:19:23 +02:00 |
|
andrzej
|
7606871afb
|
Dodanie szukania najbliższej paczki, szukania najbliższego regału pasującego do paczki, i ładowania i odkładania paczki na miejsce
|
2020-05-01 01:08:08 +02:00 |
|
Yakudami
|
b29f027943
|
dodanie skręcania i tekstury wózka
|
2020-04-30 16:36:55 +02:00 |
|
andrzej
|
410aacdeca
|
Dodanie funkcji do obrotu z powrotem
|
2020-04-29 00:50:38 +02:00 |
|
andrzej
|
e91bf45be5
|
Naprawa błędu and -> or
|
2020-04-28 23:12:57 +02:00 |
|
andrzej
|
9d1891524e
|
Usunięcie pdb
|
2020-04-28 22:18:52 +02:00 |
|
andrzej
|
ef76909342
|
Merge branch 'yaku-astar' of https://git.wmi.amu.edu.pl/s444360/SI_2020 into yaku-astar
|
2020-04-28 22:07:58 +02:00 |
|
andrzej
|
7e210a0b10
|
Przebudowa, zastosowanie PriorityQueue, jednolita zawartość pól warehouse.tiles
|
2020-04-28 22:03:48 +02:00 |
|
Yakudami
|
b32451379b
|
fixes
|
2020-04-28 01:24:12 +02:00 |
|
Yakudami
|
7934ed0d9d
|
it's alive! 2
|
2020-04-28 00:45:00 +02:00 |
|
Yakudami
|
79f92cd55e
|
it's alive!
|
2020-04-28 00:43:50 +02:00 |
|
Yakudami
|
5d5cbb4e59
|
it's alive!
|
2020-04-28 00:41:57 +02:00 |
|
andrzej
|
add8915277
|
dddd
|
2020-04-28 00:14:29 +02:00 |
|
Yakudami
|
b2463050bc
|
moje podejscie
|
2020-04-27 22:14:07 +02:00 |
|
andrzej
|
976d285e4b
|
Dodanie funkcji dla obrotu w lewo i w prawo
|
2020-04-23 20:55:51 +02:00 |
|
andrzej
|
716b4f0577
|
Poprawki
|
2020-04-23 19:43:51 +02:00 |
|
andrzej
|
bb4800eb33
|
Demo poruszania się agenta, poprawka
|
2020-04-07 18:50:25 +02:00 |
|
andrzej
|
20eda4e31c
|
Demo poruszania się agenta
|
2020-04-07 01:18:04 +02:00 |
|
andrzej
|
4bce97c9e7
|
Dodanie readme, oraz pola Agent.is_loaded
|
2020-04-06 16:11:57 +02:00 |
|
andrzej
|
dae93da39d
|
Dodanie metod do poruszania się agentem
|
2020-04-06 15:12:50 +02:00 |
|
andrzej
|
fc7328470d
|
Zaczątek generowania mapy (JESZCZE NIE DZIAŁA!)
|
2020-04-04 22:03:15 +02:00 |
|
andrzej
|
89b63b585c
|
Szkielet szkieletu
|
2020-04-02 15:25:15 +02:00 |
|