Inteligentny_Wozek/main.py

95 lines
2.7 KiB
Python
Raw Permalink Normal View History

import sys
2023-03-21 12:36:50 +01:00
import pygame
import regal
2023-05-06 14:59:23 +02:00
from paczka import Paczka
2023-04-20 20:54:58 +02:00
from wozek import Wozek
pygame.init()
2023-03-11 13:46:05 +01:00
screen = pygame.display.set_mode((980, 980))
2023-03-26 23:01:16 +02:00
miejsce = pygame.image.load('images/miejsce_paczek.png')
2023-03-11 13:26:14 +01:00
2023-03-26 21:21:52 +02:00
pygame.display.set_caption("Inteligentny wozek")
icon = pygame.image.load('images/icon.png')
pygame.display.set_icon(icon)
2023-03-11 13:26:14 +01:00
2023-05-06 14:59:23 +02:00
def draw(self):
screen.blit(self.image, (self.x, self.y))
2023-05-06 12:57:48 +02:00
2023-05-06 14:59:23 +02:00
def main():
wozek = Wozek()
while True:
for event in pygame.event.get():
if event.type == pygame.QUIT:
sys.exit(0)
if event.type == pygame.KEYDOWN and event.key == pygame.K_ESCAPE:
sys.exit(0)
if event.type == pygame.KEYDOWN:
if event.key == pygame.K_DOWN:
wozek.y_change = 1
if event.key == pygame.K_UP:
wozek.y_change = -1
if event.key == pygame.K_RIGHT:
wozek.x_change = 1
if event.key == pygame.K_LEFT:
wozek.x_change = -1
if event.type == pygame.KEYUP:
if event.key == pygame.K_DOWN or event.key == pygame.K_UP:
wozek.y_change = 0
if event.key == pygame.K_RIGHT or event.key == pygame.K_LEFT:
wozek.x_change = 0
2023-04-20 23:16:34 +02:00
2023-05-06 14:59:23 +02:00
wozek.x += wozek.x_change
wozek.y += wozek.y_change
if wozek.x <= 0:
wozek.x = 0
elif wozek.x >= 916:
wozek.x = 916
if wozek.y <= 0:
wozek.y = 0
elif wozek.x >= 916:
wozek.x = 916
# Drawing
screen.fill((51,51,51)) # removes object trail
screen.blit(miejsce, (430, 400))
# idRegału, Długość regału podana w kratkach, Współrzędne od których ma być tworzony regał (wiersz,kolumna) - poziomo
# Współrzędne od (1,1) do (10,10)
regal.Regal(1, 1, 2, 2)
regal.Regal(2, 1, 2, 3)
regal.Regal(3, 1, 3, 2)
regal.Regal(4, 1, 3, 3)
regal.Regal(5, 1, 8, 2)
regal.Regal(6, 1, 8, 3)
regal.Regal(7, 1, 9, 2)
regal.Regal(8, 1, 9, 3)
regal.Regal(9, 1, 2, 8)
regal.Regal(10, 1, 2, 9)
regal.Regal(11, 1, 3, 8)
regal.Regal(12, 1, 3, 9)
regal.Regal(13, 1, 8, 8)
regal.Regal(14, 1, 8, 9)
regal.Regal(15, 1, 9, 8)
regal.Regal(16, 1, 9, 9)
draw(wozek)
if wozek.ln == 0:
for x in packageList.list:
draw(x)
#demo_paczka.narysuj(430,400,screen)
pygame.display.flip() # updating frames
2023-03-11 00:44:46 +01:00
if __name__ == "__main__":
2023-05-06 14:59:23 +02:00
main()